سرویس: غیر تولیدی 17:21 - شنبه 01 آذر 1399

جزئیات طرح محدودیت‌های تردد شبانه/جریمه 200 هزار تومانی سهم رانندگان متخلف

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر اصفهان مشمول اعمال قانون و اخذ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا محمدی با اشاره به ادامه داشتن لغو طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پایان آبان ماه سال جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و ۴۸ ساعت قبل از اینکه بخواهد این طرح دوباره فعال شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در راستای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تردد خودروها با پلاک غیربومی در کلان شهر اصفهان و شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند، ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد غیرضروری از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهر اصفهان از امروز یک آذر ماه ممنوع است گفت: با توجه به ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، هرگونه تردد غیرضروری در سطح شهر اصفهان مشمول اعمال قانون و اخذ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه مأموران پلیس راهور با کادر درمان، نیروهای خدماتی، نیروهای امنیتی و کارگرانی که مجبور به کار در کارخانه‌ها هستند در این طرح همکاری می‌کنند، بیان کرد: اگر کسی ضرورت داشته باشد که در ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد کند، توسط مأموران راهور بررسی می‌شود و در صورت ضرورت اجازه تردد می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه منع تردد شبانه به مدت دو هفته در اصفهان اعمال می‌شود، عنوان کرد: اگر جریمه‌ای برای افرادی که تردد آن‌ها در این ساعت بلامانع است، صادر شد، می‌توانند اعتراض کنند و جریمه مربوطه پاک می‌شود.

وی با تأکید بر ماندن در خانه خاطرنشان کرد:  از مردم اصفهان توقع داریم اگر محدودیتی اعلام شده است، به دنبال راهکار و شیوه‌های دور زدن قوانین و محدودیت‌ها نباشند و در خانه بمانند و جدی‌تر از گذشته محدودیت‌ها را اجرا و اعمال کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.