اصفهان شرق

هر آنچه در مورد کرکره برقی باید دانست

کدخبر: 206076
1399/08/28 در ساعت 15:25

به گزارش اصفهان شرق؛ در زمان خرید کرکره برقی باید به متریالی که در پرسه ساخت استفاده می شود، نحوه نصب و اتصالات ایمن، قیمت محصول خریداری شده و بسیاری پارامترهای مهم دیگر توجه شود. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون پارامترهای که به کیفیت کار و قیمت نهایی آن مربوط می شود بپردازیم تا با شناخت بیشتری دست به خرید بزنید. به عنوان مثال قیمت کرکره برقی به تیغه های آن، موتور کار، هزینه شفت، هزینه نصب و آهن کشی، هزینه آهن مورد نیاز برای نصب و ده ها امر دیگر مربوط می شود. نوع موتور، نوع تیغه و سایز و اندازه محصول نیز به قیمت تمام شده کار مربوط می شود. شما هم اگر قصد خرید یک کرکره برقی با کیفیت را دارید با ما همراه شوید.

چرا باید کرکره برقی خریداری شود؟

این روزها دیگر شبیه گذشته از درب های لوله ای برای محافظت از ساختمان یا مغازه استفاده نمی شود و نصب کرکره برقی مزیت های فراوانی را برای کاربر در بر دارد. برای محافظت از درب های ورودی ساختمان، پارکینگ، مراکز تجاری و صنعتی و جلوگیری از نفوذ خورشید، باد و باران استفاده از کرکره برقی بسیار مؤثر واقع می شود. در کنار این موارد امنیت بیشتری برای شما فراهم می شود و تنها با فشردن یک دکمه درب باز و بسته می شود. کرکره برقی های ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و موتورهای الکترونیکی هستند که جهت باهوش کردن سیستم حرکتی از آن ها استفاده می شود. عموماً این محصول بسته به تیغه ها تعین قیمت می شوند و صد البته که قیمت تمام شده موتور کرکره برقی هم در زمان خرید تأثیر گذار است.

 مزیت های خرید کرکره برقی

  • نصب آسان و عدم اشغال فضای زیاد
  • جلوگیری کردن از اتلاف انرژی
  • جلوه بصری زیبا در محیط کار و منازل مسکونی
  • جلوگیری از ورود طوفان های سنگین و تابش مستقیم آفتاب
  • قابلیت کنترل از راه دور به صورت هوشمند و کم شدن زحمت کاربر
  • ایمنی بسیار بالا و ماندگاری طولانی در طی گذر زمان
  • قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیکی به منظور استفاده از انرژی و ذخیره سازی آن
  • عدم محدودیت در سایز ارتفاع و مساحت
  • نصب در هر شرایط آب و هوایی
  • تعمیر آسان و بدون دردسر
  • حذف سر و صداهای اضافه کرکره های سنتی
  • کاهش آلودگی صوتی

 انواع کرکره برقی را بشناسید

اگر تصمیم به خرید کرکره برقی دارید باید انواع آن را بشناسید و سپس دست به انتخاب بزنید پس با ما همراه شوید.

کرکره برقی شیشه ای

کرکره برقی های شیشه ای عموماً برای مغازه های استفاده می شود که فروشنده قصد دارد حتی با بسته شدن درب مغازه خود باز نمای پشت ویترین را به نمایش بگذارد. از همین رو از تیغه های شیشه ای شفاف در این راستا استفاده می شود. این شیشه های شفاف قدری نسبت به سایر تیغه های دیگر گران تر است.

کرکره برقی آلومینیومی

یکی از پر کاربرد ترین کرکره برقی های که این روزها از آن استفاده می شود کرکره برقی آلومینیومی است. دلیل این امر کیفیت بسیار بالای محصول و ماندگاری آن با طول عمر بسیار بالا است. از سوی دیگر تنوع در تم های رنگی این محصول بسیار زیاد است و با هر تم رنگی قابلیت سفارش کرکره برقی آلومینیومی برای شما فراهم است.

کرکره برقی فولادی

عموماً برای مغازه های که فروشنده قصد ایمن ساخت بیشتر آن در برابر ضربات را دارد از کرکره برقی های فولادی استفاده می شود. این کرکره ها در برابر ضربه، حرارت و سرقت بسیار مقاوم هستند و به راحتی ایمنی خود را از دست نمی دهند. به کرکره برقی های فولادی کرکره برقی رول گیتر هم نیز گفته می شود.

دسته بندی کرکره برقی

کرکره ها به دو دسته فروشگاهی و پارکینگی عموماً دسته بندی می شوند در ادامه به مؤلفه های بارز هر یک پرداخته می شود.

کرکره برقی مخصوص برای فروشگاه

این محصولات باید از ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشد تا امنیت مغازه و فروشگاه را تضمین کند. عموماً فروشنده ها به منظور جلوگیری از سرقت به نصب کرکره برقی می پردازند پس باید از تیغه های استفاده شود که سنگین باشد و جنس آن نیز بسیار در برابر ضربه مقاوم باشد. بسته به قیمتی که قرار است برای خرید کرکره برقی فروشگاهی پرداخت کنید می توانید از موتور توبلار، ساید و البته سانترال برای این گونه مکان ها بهره بگیرید.

 کرکره برقی مخصوص برای پارکینگ

تنوع در ساخت کرکره برقی های پارکینگی بسیار زیاد است اما از آنجایی که تردد در ساختمان بسیار زیاد است باید طول عمر محصول در قدم اول تخمین زده شود. از همین رو باید حتماً از موتور های با کیفیت در راستای ساخت این محصولات استفاده شود. در قدم بعد باید کرکره های با تیغه های با کیفیت خریداری شود تا سر و صدای آن موجب آزار و اذیت دیگران نشود. برای ساختمان هایی که خیلی حساس هستند از تیغه های بی صدا غضروف دار استفاده کرد. این گونه تیغه ها به گونه ای طراحی شده اند که بین دو تیغه یک لایه پلاستیک نرم غضروف مانند قرار گرفته تا مانع از استهلاک و ایجاد صدا گردد.

کلام آخر پیرامون خرید کرکره برقی

کرکره برقی ها همان طور که با جنس های متفاوت تهیه و تولید می شود با متریال متفاوتی نیز روند ساخت آن به صورت کلی دنبال می شود. عموماً برای خرید یک کرکره برقی باید تیغه های آن خریداری شود سپس موتور کرکره، شفت، ریل و برخی قطعات دیگر بسته به سبک ساخت و ساز محصول باید تهیه شود. شما بسته به نیاز خود می توانید جنس کرکره برقی خود را انتخاب کنید. برفرض انتخاب شما برای مکان های مسکونی با تجاری بسیار متفاوت است. از سوی دیگر کیفیت متریال ساخت نیز در تعین قیمت شما و کیفیت کار نیز اثر گذار است. امید است با شناخت کافی از این پس بتوانید دست به انتخاب بزنید و کرکره برقی ایده ال خود را با شناخت و هوشمندی بیشتر خریداری کنید. این را به یاد داشته باشید که کم هزینه کردن برای خرید کرکره برقی سبب می شود شما مخارج تان برای هزینه تعمیر و نگهداری از آن هر روز افزایش پیدا کند.