سرویس: غیر تولیدی 12:44 - جمعه 09 آبان 1399

حمایت ناجا از سازمان بهشت زهرا(س)/اقتدار کشور مدیون استقامت خانواده‌های شهدا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می‌کنیم و آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای داشته باشیم.

به گزارش اصفهان شرق؛  سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به همراه والدین شهید حاج اصغر پاشاپور از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در این دیدار ضمن خدا قوت به مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: انصافا کار در بهشت زهرا(س) کاری مقدس و ارزشمند است و جزو کارهایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است و از این رو در زمره کارهای سخت و طاقت فرسا قرار دارد که البته به واسطه واجب کفایی بودن ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.

وی افزود: در بحران کرونا با توجه به چند برابر شدن خدمات رسانی به خانواده‌های متوفیان به ویژه متوفیان کرونایی که باید با شیوه نامه های بهداشتی انجام شود مشکلات شما هم چندین برابر شده و این اعتقاد ، توکل و علاقه ای که شما و پرسنل بهشت زهرا(س) در کارتان دارید باعث شده تا در این کار سخت و طاقت فرسا سربلند شوید.

سردار اشتری در ادامه به توصیف روحیه مردمی و خیرخواهانه این شهید والامقام پرداخت و تصریح کرد: شهید حاج اصغرپاشاپور دلیرانه و شجاعانه برای حفظ و حراست از حرم اهل بیت(ع) ایستادگی کرد و با افتخار به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: شهدا و خانواده‌های معظم آنان مایه عزت و افتخار کشور هستند و هر چه داشتند در راه خدا دادند و همین امر باعث خیر و برکت برای این کشور و برای ما افتخاری است که خادم شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران همچنان باب شهادت باز است، تصریح کرد: با دعای خیر شهدا و رهنمودهای فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) این کشور روز به روز مقتدر تر و با امنیت بیشتر در منطقه و جهان به پیش می‌رود.

همچنین سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) در کار خطیر خدمات رسانی به اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) 250 روز است که در بحرانی با سه ویژگی بی سابقه ، غیرقابل تصور و بحرانی که پایان آن مشخص نیست در حال خدمات رسانی شبانه روز به شهروندان داغدار با نهایت تکریم و احترام هستیم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به تجارب موفق همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و نیروی با اقتدار انتظامی کشور تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر به همراهی و هماهنگی در موضوعات مشترک نیازمندیم و از روحیه تعاملی و برادری سردار فرماندهی نیروی انتظامی کشور که همواره در روزهای سخت در کنار سازمان بهشت زهرا(س) بوده اند، سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.