سرویس: غیر تولیدی 15:42 - جمعه 09 آبان 1399

آغاز جمع آوری مخازن پسماند تر در تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران از آغازطرح جمع آوری مخازن پسماند تر در شمال تهران خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مانی جعفریان، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران درباره آغاز طرح جمع آوری مخازن پسماند تر در شمال تهران اظهار داشت: با هدف پیاده سازی سیاست‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه کاهش تولید پسماند خشک، تفکیک و کم حجم سازی پسماندها، جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز در جمع آوری پسماند، محله ازگل به عنوان پایلوت برای اجرای طرح محله پاک انتخاب و اقدامات لازم در پیاده سازی طرح کاپ در محله ازگل آغاز و در حال اجرا است.

وی گفت: در حال حاضر با همکاری ناحیه ۹ منطقه یک و اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک ، عملیات اجرای طرح کاپ با توزیع ۴۹۰ مخزن در مجتمع های مسکونی محله ازگل(محله پاک) آغاز شد.

جعفریان افزود: پس از ارائه آموزش‌های لازم و معرفی کامل طرح در این محله، مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند تر مستقر در معابر این محله حذف و پسماندهای هر واحد مسکونی طبق برنامه تحویلی به ساکنین، در ساعت ۱۰ صبح  روزهای زوج از در منازل جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته آموزشگران در سه فاز اقدام به آموزش شهروندان و شناسایی نیاز ۸۵۷ پلاک محله کردند که در همین راستا 10مخزن ۱۱۰۰ لیتری مشکی و آبی، 200 مخزن ۲۴۰ لیتری آبی و مشکی و همچنین مخزن ۱۲۰ لیتری به تعداد ۲۸۰ عدد در مجتمع‌های مسکونی در حال توزیع است.

معاون شهردار منطقه یک تهران خاطر نشان کرد: ایستگاهی تحت عنوان ایستگاه پاسخگویی طرح کاپ در محله ازگل، خیابان فرهنگیان برپا شده است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به آن و دریافت آموزش‌های لازم و ارائه مشخصات، دو مخزن پسماند یکی مخصوص پسماند تر (به رنگ مشکی)و دیگری مخصوص پسماند خشک(به رنگ آبی) تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.