سرویس: غیر تولیدی 23:44 - سه شنبه 20 آبان 1399

با بی تاثیر دانستن مخالفت ترامپ؛

بایدن: روند انتقال قدرت به شکل خوبی در جریان است

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در اظهاراتی گفت که با وجود اینکه ترامپ با نتایج انتخابات مخالفت کرده است اما روند انتقال قدرت در این کشور به شکل خوبی پیش می رود.

به گزارش اصفهان شرق؛ «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا که رسانه‌های این کشور پیش از این وی را به عنوان فرد پیروز این انتخابات معرفی کرده بودند، در اظهاراتی پیرامون روند انتقال قدرت در آمریکا صحبت کرد.

جو بایدن گفت: روند انتقال ریاست جمهوری علیرغم مخالفت ترامپ با نتایج انتخابات به شکل خوبی در جریان است.

وی همچنین افزود که مخالفت با پیروزی وی در انتخابات توسط دولت کنونی، چیزی را تغییر نمی دهد و روند انتقال قدرت آغاز شده است.

باید از گفتگو با سران ۶ کشور جهان خبر داده و گفت: به سران جهان می‌گوییم که آمریکا بار دیگر مجددا بازگشته است.

این در حالی است که دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ امروز سه‌شنبه در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ در پیامی توئیتری نوشت: (در زمینه بررسی صحت آرای انتخاباتی) به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم. نتیجه این بررسی ها تا هفته آینده پدیدار خواهد شد.

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ در جدیدترین پیام خود در این خصوص باز هم وعده داد: ما پیروز خواهیم شد. عظمت را دوباره به آمریکا باز می گردانیم!

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.