سرویس: غیر تولیدی 08:15 - سه شنبه 20 آبان 1399

رقابت‌های انتخابی ووشو اصفهان به صورت آنلاین برگزار می‌شود

عضو هیأت رییسه هیأت ووشو استان اصفهان گفت: مسابقات انتخابی و قهرمانی آقایان و بانوان پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در رده بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان به صورت آنلاین و در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ قاسم ستاری اظهار داشت: هیأت ووشو استان اصفهان مسابقات انتخابی و قهرمانی آقایان و بانوان را با توجه به شرایط کرونا پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در رده بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان به صورت آنلاین و در دو بخش تالو و ساندا برگزار می‌کند.

عضو هیأت رییسه هیأت ووشو استان اصفهان ادامه داد: این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه 22 آبان ماه ساعت 9 صبح در بخش بانوان آغاز خواهد شد، در این مسابقات، رقابت بین دو شخص انجام نمی‌گیرد، سعی داریم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در این مسابقات رعایت کنیم و از حرکات دست و پای ترکیبی هر شخص که به صورت سایه زنی و یا شادو انجام می‌دهد فیلم تهیه کنیم تا از روی فیلم‌ها به بازیکنان امتیاز داده شود.

وی اضافه کرد: ضربات ترکیبی دست و پا بر روی کیسه و یا آدمکهای ترکیبی انجام می‌شود و بعد از آن به بازیکنان امتیاز داده می‌شود، در بخش تالو رقابت‌ها به صورت انفرادی است که از این بخش نیز فیلم تهیه می‌شود.

ستاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال موضوع سلامتی و شادابی کلید زده شد، گفت: فدراسیون جهانی شعاری با عنوان “ووشو سبک زندگی سالم” اعلام کرد که پس از آن فدراسیون ووشو ایران نیز بر روی ورزش و مشارکت اجتماعی تاکید کرد که این موضوع موجب شد قهرمانان این رشته ورزش را به داخل خانه‌ها ببرند تا دیگر اعضای خانواده به سمت ورزش همگانی و قهرمانی کشیده شوند.

عضو هیأت رییسه هیأت ووشو استان اصفهان ادامه داد: هیأت ووشو استان اصفهان نماینده‌های زیادی در شهرستان‌ها دارد که همیشه سعی داشته در بخش شهری و روستایی فعالیت خوبی را انجام دهد، امسال با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و مشارکت ملی‌پوشان فعالیت‌های مفیدی را برای هیأت ووشو انجام دادیم که این مشارکت‌ها باعث شد هیأت ووشو برای ششمین سال به عنوان هیأت برتر در کل کشور شناخته شد.

وی در پایان بیان کرد: ورزشکاران و ملی‌پوشان این رشته در بحث اهدای خون نیز رسالت خود را به نمایش گذاشتند که امیدواریم با انجام این کار کمکی به بیماران و کادر درمانی برای پیشگیری در مقابل کرونا انجام داده باشیم؛ با توافقی که با یکی از بانک‌ها داشتیم 50 میلیون وام در شرایط کرونا به مربیان، داوران و قهرمانان داده شد که در این شرایط سخت با‌انگیزه به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.