سرویس: غیر تولیدی 08:10 - یکشنبه 18 آبان 1399

فعالیت اصناف ۱۰ شهر بزرگ اصفهان تا ساعت ۱۸ محدود می‌شود

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه ۲،۳،۴ از ساعت ۱۸ هر روز برای ۱۰ شهرستان بزرگ استان اعمال خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی روز یکشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: این ممنوعیت فعالیت مشاغل شامل شهرهای خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، لنجان، فلاورجان، شهرضا، مبارکه، سمیرم، خوانسار و اردستان می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: این طرح برای کلانشهر اصفهان، بهارستان و سپاهان شهر از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر اجرایی خواهداهد شد و همه مشاغل به جز گروه یک که مایحتاج عمومی و بهداشت و درمان است از ساعت یادشده به بعد تعطیل می‌شوند.

وی در اصفهان با تاکید بر نظارت جدی بر صنوف تصریح کرد: تیم ناظران اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها تشکیل شده و نظارت‌ها را به صورت مستمر انجام خواهند داد.

غلامی اظهار امیدواری کرد مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی همچنان همکاری ویژه‌ای مشابه مصوبات قبلی ستاد استانی را ادامه دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: با توجه به تفویض اختیار به مدیران اجرایی مشروط بر اینکه ارایه خدمات مطلوب به مردم صورت گیرد در ابتدا بیماران زمینه‌ای و بانوان باردار و در مرحله بعد تا یک سوم با نظر مدیر دستگاه فعالیت‌ها به صورت دورکاری انجام شود.

وی گفت: فعالیت همه رستوران‌ها به صورت بیرون بر خواهد بود و طبخ و فروش غذا به این صورت باید اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.