اصفهان شرق

تأمین انسولین اولویت کاری هلال احمر اصفهان/ خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در منزل

کدخبر: 205478
1399/08/18 در ساعت 15:25

گزارش اصفهان شرق؛ سیدمسعود خاتمی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گلپایگان و با علی‌محمد هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان دیدار کرد.

در این جلسه هاشمی با اشاره به اقدامات سازمان هلال احمر استان اصفهان در راستای سازماندهی داوطلبان در کمک به وزارت بهداشت در مبارزه با کرونا، بیان داشت: خدمت‌رسانی و اولویت تهیه داروهای مورد نیاز مردم به ویژه انسولین در رأس برنامه‌های این جمعیت قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان همچنین در تشریح سایر فعالیت‌های سازمان از گسترش امانت کپسول اکسیژن جهت بیماران کرونایی بستری در منزل خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های جهادگران سلامت در هلال احمر استان اصفهان در ایام مبارزه با بیماری کرونا، به لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در راستای اهداف جمعیت هلال احمر اشاره کرد.

خاتمی همچنین ضمن اشاره به دستاوردهای عملکرد جمعیت هلال احمر اصفهان در مدت زمان تصدی هاشمی بر اقدامات صورت گرفته در این سازمان مبنی بر حساسیت نسبت به حفظ بیت‌المال در جریان مأموریت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/