سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:22 - جمعه 16 آبان 1399

پویش نذر موعود خیران اصفهانی برای سلامتی بیماران کرونایی

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: گروهی از خیران اصفهانی، با خرید کپسول‌های اکسیژن و تجهیزات جانبی برای بیمارستان‌ها، پویش نذر حضرت امام زمان (عج)، برای سلامتی بیماران کرونایی را راه‌اندازی کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: گروهی از خیران اصفهانی، با خرید کپسول‌های اکسیژن و تجهیزات جانبی برای بیمارستان‌ها، پویش نذر حضرت امام زمان (عج)، برای سلامتی بیماران کرونایی، راه‌اندازی کردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به پیگیری تصمیمات جلسه‌ای ویدئو کنفرانسی خیران اصفهانی با معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اشاره کرد.

وی افزود: در این جلسه خیران تعهد کردند، علاوه بر خرید کپسول‌های اکسیژن و تجهیزات جانی و هدیه به بیمارستان‌های اصفهان، دستگاه‌های هواساز ساخت شرکت‌های دانش‌بنیان کشور (ونتیلاتور) را هم خریداری کنند و رایگان در اختیار بیمارستان‌های درگیر با بیماری کووید ۱۹ مرکز این استان قرار دهند.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس یازدهم اظهار داشت: این دستگاه‌ها با توجه به ظرفیت محدود تخت‌های بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا در اصفهان، رایگان در اختیار بیماران مبتلا به این بیماری در خانه‌هایشان قرار می‌گیرد و پس از رهایی از بیماری، دوباره به بیمارستان‌ها برگشت داده می‌شود.

وی خبر داد که نیکوکاران اصفهانی تاکنون حدود ۱۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن با تجهیزات جانبی خریداری کردند و در اختیار بیمارستان‌های مرکز استان اصفهان قرار دادند؛ ارزش هر دستگاه کپسول اکسیژن با تجهیزات جانبی، حدود دو میلیون و یک دستگاه ونتیلاتور ساخت متخصصان کشور ۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از سایر خیران استان اصفهان به‌ خصوص نیکوکاران شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار دعوت کرد در این حرکت خداپسندانه با مؤسسه نذر سلامتی برای امام زمان(عج) مشارکت کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.