سرویس: اجتماعی 21:24 - چهارشنبه 14 آبان 1399

همکاری مردم در کاهش ترددهای بین شهری ضروری است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با هدف کاهش ابتلای به ویروس کرونا همکاری همه جانبه شهروندان در کاهش تردد بین شهری در این استان ضروری است.

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی گفت: با هدف کاهش ابتلای به ویروس کرونا همکاری همه جانبه شهروندان در کاهش تردد بین شهری در این استان ضروری است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: پلیس راه همراه با نیروهای امدادی و راهداری و حمل و نقل برای کنترل تردد در جاده‌های استان اصفهان همکاری دارند.

وی اظهار داشت: همکاری مردم در رعایت پروتکل بهداشتی و کاهش ترددهای بین شهری لازم است و در صورت بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا با افراد و مشاغل مشمول قانون برخورد قانونی و اعمال جریمه انجام خواهد شد.

غلامی خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای گذشته میزان تردد در جاده‌های این استان را ۲۴ درصد نسبت به روزهای پیش از آن کاهش داده است.

به گفته وی بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت‌های تردد تا ۱۶ آبان ماه برای مناطق مختلف کشور پیش‌بینی شده که کنترل تردد و تعطیلی برخی از مشاغل در راستای این طرح اجرا شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان بیان‌ کرد: با اعمال محدودیت‌ها از روز دوشنبه این هفته میزان تردد در جاده های استان اصفهان ۲۴ درصد، میزان خروج از شهر اصفهان ۲۰ درصد و ورودی به کلانشهر اصفهان ۲۴ درصد کاهش یافته که این برنامه تا پایان این هفته ادامه دارد.

وی محدودیت‌های مشاغل در برخی از شهرستان‌ها برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را اجتناب ناپذیر دانست و اضافه کرد: در بقیه شهرستان‌ها باید اصول بهداشتی رعایت شود که مقامات قضایی با تیم بهداشت و درمان در برخورد نسبت به افراد و مشاغل بی‌توجه به اصول بهداشتی همکاری می‌کنند و این دسته از اصناف پلمب خواهند شد.

غلامی ادامه داد: مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ شهرستان‌های اصفهان، گلپایگان، خوانسار، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم، کاشان، شهرضا و مبارکه تا یک هفته آینده تعطیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.