سرویس: اخبار شهرستان 15:19 - یکشنبه 11 آبان 1399

ریاست دادگاه جرقویه در جلسه گردشگری در وضعیت کرونایی بیان کرد:

هر اقدامی که سلامت جامعه را تهدید کند طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد

با توجه به شیوع بیماری کرونا در منطقه و اعلام وضعیت قرمز و سفر گردشگران به منطقه جلسه ای با حضور قاضی نخجوانی نیا، بخشدار، فرماندهی حوزه 5 بسیج و کلانتری دهیاران روستاها ، رئیس شورای اسلامی شهر در مسجد شهرک در یک فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این جلسه ابتدا  بخشدار جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حضار، هادی نخجوانی را به عنوان رئیس جدید دادگاه بخش جرقویه سفلی معرفی کرد و از خدمات قاضی شفیعی تقدیر شد.

صادقی در ادامه با توجه به وضعیت قرمز در منطقه از دهیاران و قاضی نخجوانی خواست تا راهکاری جهت اقدامات  پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و برخورد با افرادی که اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند ارائه کنند.

در ادامه ریاست  دادگاه جرقویه سفلی گفت:هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی به حبس تا یک سال محکوم خواهند شد.

وی از مسئولین خواست  از هر گونه تجمعی مثل مراسم عروسی، مراسم ختم و مراسم جشن  ورود مسافرین و گردشگران به منطقه به جد جلوگیری کنند و در صورتی که افرادی اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا را رعایت نکنند مراتب را به نیروی انتظامی و دادگاه گزارش دهند تا برخورد قانونی با این افراد انجام شود.

وی در ادامه افزود برگزاری مراسمات عروسی و جشن فقط باید افراد درجه اول برگزار شود و از 20 نفر بیشتر نباشند و در صورت گزارش مبنی بر عمل نکردن به این مصوبه طبق قانون برخورد خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.