سرویس: اخبار شهرستان 15:13 - دوشنبه 12 آبان 1399

در  آستانه یوم الله 13 آبان؛

جلسه هماهنگی برنامه های روز 13 آبان در مسجد شهرک شهر حسن آباد تشکیل شد

به مناسبت روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و هماهنگی برنامه های این روز ستاد بزرگداشت 13 آبان با حضور اعضای تشکیل جلسه داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این جلسه مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی بخش جرقویه علیا ضمن تبریک این روز گفت: امسال با توجه به بیماری کرونا و حضور نداشتن دانش آموزان باید از روش های دیگری جهت بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کرد.

مصطفی صادقی در ادامه همزمانی ولادت با سعادت رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با یوم الله ۱۳ آبان را فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت استکبارستیزی از دیدگاه ائمه دانست و افزود: یکی از مهمترین سلاح‌های مستکبران برای تسلط بر جامعه اسلامی و تضعیف مسلمانان، اختلاف و تفرقه‌انگیزی بین آنان است لذا وظیفه دینی هر مسلمانی همراهی با پیامبر و قدم نهادن در راه وحدت و اتحاد بین مسلمین و توامان مبارزه با استکبار است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار سرمنشاء مشکلات مسلمانان در سراسر جهان است گفت: متاسفانه شاهدیم دولت‌های ضد اسلامی به‌ ویژه دولت مستکبر آمریکا با روش‌های مختلف، سعی در بزک کردن و زیبا نمایاندن اقدامات غیرانسانی خویش دارند و تمام تلاش خود را برای تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به کار می‌بندند.

وی اظهار داشت: آنان حتی علنی به پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم اهانت می‌کنند لذا ضرورت دارد با همت و تلاش مضاعف، به بازگویی جنایات متعدد آمریکا برای نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی اقدام کرد.

صادقی فعالیت گسترده در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، ورزشی، شب شعر، ، تولید محتوای مرتبط با استکبارستیزی، وحدت و اخوت اسلامی از برنامه های ستاد است.

.برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان منوط به تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا ی کشور و استان دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.