سرویس: غیر تولیدی 14:17 - شنبه 03 آبان 1399

شناسایی ۵۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ درگذشت ۳۳۵ هم‌وطن دیگر

سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۵۸۱۴ نفر به کرونا در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع مبتلایان به کرونا در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5814 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که 2169 نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه  ۴۹۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری : استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.