سرویس: اخبار شهرستان 10:15 - شنبه 03 آبان 1399

در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد؛

جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا/تصاویر

با توجه به وضعیت قرمز در خصوص بیماری کرونا ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور اعضای ستاد در بخشداری جرقویه علیا تشکیل جلسه داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این جلسه بخشدار جرقویه علیا در خصوص وضعیت بیماری کرونا در منطقه سخنانی بیان کرد و از اعضای ستاد خواست تا در پیشگیری از شیوع این بیماری هماهنگی های لازم را با دستگاه های اجرایی منطقه داشته باشند تا بتوان سلامتی جامعه را تضمین کنیم.

در ادامه مسئول بهداشت محیط بخش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را ارائه نمود و در ادامه پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل به تصویب ستاد رسید.
ماسک زدن از درب منازل در کلیه روستاها و شهر حسن آباد الزامی بوده و هر گونه عدم رعایت توسط اعضای ستاد پیگیری  و به بخشداری گزارش داده شود.
شهرداری و دهیاران جلسه ای را با هیات امنای آرامستانها و مداحان و پایگاه های بسیج ، نیروی انتظامی و مسئول بهداشت محیط و بهورز روستاها تشکیل دهند و موارد مربوط مربوطه را تشریح کنند و در اجرای مصوبات تلاش کنند.
پیام های آموزشی توسط آموزش و پرورش در فضای مجازی  برای استفاده دانش آموزان و شهرداری و دهیاران نیز در شبکه های مجازی مسائل مربوط به بیماری کرونا را منتشر کنند.
نماینده دامپزشکی بخش نسبت به گشت و نظارت مستمر بر قصابی ها و مرغ فروشی ها داشته باشد و موارد مشکوک را گزارش نماید.
اصناف و شرکت تعاونی ها به طور مستمر رصد شوند .
در داروخانه شهر حسن آباد تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا از تجمع در این مکان جلوگیری شود.
برگزاری مراسم جشن و شادی فقط به صورت خانوادگی و بدون حضور سایرین برگزار شود و برای برگزاری همین جلسات نیز باید از نیروی انتظامی مجوز دریافت نمایند.
دعای هفتم صحیفه سجادیه قبل از نماز ظهر و مغرب از مساجد  پخش شود.
نصب بنر و پیام های کرونایی در سطح شهر و روستاها

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.