سرویس: غیر تولیدی 16:17 - جمعه 02 آبان 1399

بافنده: حذف بخش هایی از شخصیت «آساره» در «ایلدا»/ زندگی در سریال جریان داشت

بازیگر نقش «آساره» در سریال «ایلدا» گفت: بخش هایی که مربوط به بازیم در سپیددشت بود از سریال حذف شد و روی سرنوشت شخصیت تاثیر گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ «معصومه بافنده» بازیگر نقش آساره در سریال«ایلدا»، گفت: در گذشته با آقای قویدل در سریال دیوار شیشه ای همکاری کرده بودم و این سریال دومین همکاریم با او بود.

وی ادامه داد: زمانی که نقش آساره را به من پیشنهاد دادند بنا شد تا پرداخت بیشتری روی این نقش داشته باشیم. از طرفی آساره پیچیدگی خاصی نداشت اما زوج کریم و آساره زوج جذابی بودند.

این بازیگر در ادامه با اشاره به تصویربرداری این سریال در خطه مرزنشین و غرب کشور افزود: تا به حال در فضای غرب کشور کار کرده بودم و از قبل با جذابیت های لرستان آشنایی داشتم. از طرفی وقتی دوربین کارگردانی از تهران خارج می شود جذابیت های بصری بیشتری وارد کار خواهد شد و با فرهنگ های متفاوتی آشنا می شویم.

وی با بیان سختی های کار در شهرستان نیز عنوان داشت: به هر حال کار کردن خارج از تهران دشواری های خاص خود را دارد.

بازیگر سریال «ساختمان ۸۵» همچنین افزود: با اینکه آساره یکی از نقش های اصلی سریال بود اما بخشی از فیلم نامه در اجرا حذف شد و آن سکانس قرار بود در لوکیشن سپید دشت تصویربرداری شود و به دلایلی گروه به سپیددشت نرفتند تا این سکانس ها ضبط شود تا سرنوشت این شخصیت مشخص شود. الان اغلب مخاطبان می پرسند آساره از ابتدا تا پایان سریال باردار است! در صورتیکه وقتی قرار می شود آساره و کریم به سپید دشت بروند فرزندشان در آنجا به دنیا می آید.

وی ادامه داد: حذف بخشی از زندگی آساره روی کیفیت اجرای این نقش موثر بود‌. در حالیکه مخاطب شاهد این بود که آساره از محلی که زندگی می کند به جای دیگری می رود و هیچ توضیحی ندارد. به عقیده من اگر این طرف جنگ را می دیدیم در آن سوی قصه به واسطه آساره و کریم زندگی جریان داشت.

بافنده در پایان نیز گفت: مخاطبان آساره را دوست داشتند و شیرین و آرام بودنش را می پسندیدند و زوج کریم و آساره برای مردم بسیار جذاب بود.

سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی از شبکه یک سیما پخش شد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.