سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 11:55 - چهارشنبه 14 خرداد 1393

مدیر عامل آب منطقه ای در جمع کشاورزان زیار گفت:

تهدیدات در زمینه کشاورزی را به فرصت تبدیل کنیم

مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان گفت: ساماندهی رودخانه توسط کشاورزان از تجربیات موفق در زمینه کشاورزی بود که با تلاش شبانه روزی مردم محقق شد.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر مسعود میر محمد صادقی مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان در جمع کشاورزان شهر زیار با اشاره به خشکسالی های اخیر در کشور و هماهنگ کردن خود با واقعیت اظهار داشت: می بایست تهدیدهای پیش رو را به فرصت تبدیل کنیم و یکی از فرصت های انجام شده، ساماندهی رودخانه به همت و تلاش کشاورزان و پشتیبانی مسءولین گرامی بود.

وی از طرح ساماندهی رودخانه به عنوان موفق ترین تجربیات اشاره و تصریح نمود: امروز هیچ کاری را در دنیا به کمک ذینفعان نمی توان انجام داد و در این طرح کشا رزان ذینفعانی بودند که این کار را انجام دادند.

در ادامه با بیان این مطلب که تلاش خواهیم کرد که این طرح مبارک ادامه یابد خاطر نشان کرد: همه تلاش را انجام خواهیم داد تا بتوان بودجه ادامه این ساماندهی و بستر سازی را تامین کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط شورای عالی آب مهمترین دستاورد این شورا را تثبیت حقابه ها عنوان و گفت: در دولت جدید چندین جلسه در رابطه با موضوعات آب برگزار شد و تثبیت حقابه و صندوق حمایت از کشاورزان برای حمایت در زمان خشکسالی از موارد مهم این سورا بود.
میر محمد صادقی با توجه به باز شدن آب در پاییز از کشاورزان خواست تا در زمینه مصارف صحیح و بهینه، دست به دست هم دهند تا اینامر محقق شود.

دکتر میر محمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.