سرویس: غیر تولیدی 08:32 - جمعه 25 مهر 1399

۲۰ ایستگاه در اصفهان از تردد خودروهای غیربومی ممانعت می‌کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۰ ایستگاه اعمال محدودیت در استان اصفهان از تردد خودروهای غیر بومی(غیر استانی) جلوگیری می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش روز پنجشنبه گفت : ورود خودروهای غیر بومی به داخل این استان تا پایان تعطیلات روزهای پیش رو با هدف جلوگیری از ازدحام و افزایش شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اعمال محدودیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان از طریق ایجاد ایستگاه‌های ایست بازرسی در پنچ پلیس راه استان شامل اصفهان – تهران (شاهین شهر)، اصفهان – نایین(سگزی)، اصفهان – شهرکرد(فولادشهر) اصفهان- الیگودرز(دامنه) و اصفهان -شیراز(مبارکه) انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: خروج خودروهای دارای پلاک غیر بومی(غیر استانی) به خارج از استان منعی ندارد، در عین حال تردد خودروهای با پلاک استان شامل(۱۳، ۲۳، ۴۳، ۵۳ و ۶۷) در داخل استان ممنوع نیست اما با این وجود از هم استانی‌ها می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و مردم از سفرهای غیرضروری به شدت بپرهیزند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه افزایش نگران کننده همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ در این منطقه ستاد ملی مقابله با کرونا را مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر کرد اظهارداشت: در پلیس راه‌های نامبرده با هماهنگی فرمانداری‌ها، نهادهای نیروی انتظامی، ارتش و بسیج ممنوعیت تردد را به عهده خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: عوامل هلال احمر و مراکز بهداشت نیز کنترل سلامت را در ایستگاه‌های نامبرده انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: مقرر شده ۱۵ ایستگاه اعمال محدودیت هم در کلانشهر اصفهان با محوریت شهرداری از تردد خودروهای غیر بومی(غیر استانی) جلوگیری کنند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری در روزهای پیش رو ممنوع است گفت: کاهش روشنایی پارک‌ها و تفرجگاه‌های اصفهان به منظور جلوگیری از ازدحام و تجمع همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.