اصفهان شرق

ورودی فولادشهر، مبارکه و شاهین شهر به اصفهان با ترافیک مواجه است

کدخبر: 204727
1399/07/24 در ساعت 22:28

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی گفت:کنترل‌ها در این ورودی‌ها با دقت و شدت توسط پلیس ‌راه استان برای هدایت خودروهایی که با پلاک غیر از اصفهان در حال انجام است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا مقرر است که پلیس‌راه‌، پنج ورودی به به این کلانشهر در مسیر شاهین شهر- اصفهان، نایین – اصفهان، کاشان – اصفهان، شهرکرد – اصفهان و شیراز – اصفهان را تا پایان تعطیلات در روز یکشنبه هفته آینده کنترل کند.

وی افزود: بر این اساس خودروهای پلاک غیر از اصفهان باید از استان و از مسیرهای کنارگذر و کمربندی‌ها خارج شوند و همچنین ممانعت از خروج خودروهای پلاک بومی از استان صورت گیرد.

غلامی همچنین به حضور مستمر و مداوم پلیس راهور در سطح کلانشهر اصفهان برای هدایت و برخورد با خودروهای پلاک غیر از اصفهان اشاره کرد و گفت: این خودروها باید هرچه زودتر از این کلانشهر خارج شوند و اگر از این دستور پلیس سرپیچی کننند خودروی آنها تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان یادآور شد: تا این لحظه مشکل و موردی از برخورد و سرپیچی رانندگان از دستور پلیس راه گزارش نشده است و هدایت خودروها به شکل کنترل ‌شده و در نهایت احترام در حال اجراست.

وی در پاسخ به تاثیر محدودیت‌های ۲ هفته اخیر در کنترل شیب ابتلا به کرونا در استان گفت: تا پیش از این محدودیت‌ها، آمار ابتلا و شیوع در اصفهان به تندی در حال افزایش بود که با اجرای محدودیتهای صورت گرفته در هفته های سوم و چهارم تاثیر آن نمایان خواهد شد.

غلامی به تصمیم‌گیری مجدد در روز چهارشنبه هفته آینده برای وضعیت کنترل و محدودیت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: برای ادامه تعطیلی ها اعلام شد که مشاغل پرخطر می‌توانند فعالیت خود را به شرط رعایت دقیق دستورالعمل‌ها شروع کنند.

وی به تشدید کنترل بر روی رستوران‌ها، مطب پزشکان و دیگر مکان‌های پرتجمع تاکید کرد و گفت: در این مدت همچنان پارکها و بوستان‌ها در اصفهان، تعطیل و تردد ممنوع است.

انتهای پیام/۶۳۰۸