سرویس: تولیدی » خبر پوششی 06:11 - سه شنبه 13 خرداد 1393

طرح علمدار کربلا با حضور مسئولین بخش بن رود برگزار شد

به مناسبت روز جانباز و طرح علمدار کربلا تجلیل از خانواده های جانبازان در بخش بن رود و شهر ورزنه انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: شهر ورزنه و بخش بن رود بیش از300نفر جانباز تقدیم این نظام جمهوری اسلامی نموده است. به مناسبت روز جانباز مراسم تجلیل از این عزیزان برگزار شد.

دراین بازدید صادقی بخشدار بن رود، منصوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت ورزنه، محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفر صادق(ع) وهیئت همراه حضور داشتند.

Vater-Mark3235
صادقی بخشدار بن رود با تجلیل از فداکاری‌های جانبازان و ایثارگران، خود را مدیون آنها دانست و تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون فداکاری تمامی ایثارگرانی است که با جانفشانی‌های خود، امنیت و ثبات امروز ما را فراهم کرده‌اند.

حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت ورزنه با اشاره به از خودگذشتگی بی دلیل جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی افزود: جانباز همان شهيدي است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) بخشي از پيکرشان را در راه خدا انفاق کرده است. جانبازان از وادي شهادت بازگشته اند، اما نه به اختيار خود که با تقدير خدا و مشيت الهي. جانبازان تلخي ماندن را با شيريني اداي تکليف جبران کرده اند. آنان مانده اند تا به ما در راه ماندگان، راه رستگاري بياموزند.

Vater-Mark4444

منصوری رئیس بنیادشهید و امورایثارگران جانبازان را دژی استوار خواند و تصریح نمود: امروز، روزجانباز و پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاور مردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام برمى دارند.

Vater-Mark7455 Vater-Mark6656

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.