سرویس: غیر تولیدی 14:54 - یکشنبه 20 مهر 1399

وزیر دفاع:

تحریم‌های اخیر بانکی را به هیچ حساب کردیم

وزیر دفاع با اشاره به تحریم های اخیر بانکی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: آمریکایی‌ها از صادرات ما می‌ترسند.

به گزارش اصفهان شرق؛ امیرسرتیپ امیر حاتمی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه جهاد خودکفایی صنعت ریلی در ایستگاه راه آهن تهران گفت: مسیر جهاد خودکفایی در راه آهن انتخاب شده و ما نیز هر جا جهاد باشد به آن سمت کشیده می‌شویم.

وی افزود: امروز گزینه اصلی روی میز ما همین گزینه خودکفایی است؛ خودکفایی در مقابل دشمنی که هر چه دشمنی دارد در حق مردم ما ایفا کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در ذهن مردم ما می‌ماند که چگونه دشمنان ما تروریسم اقتصادی را در حق ما ادا کردند گفت: این در حالی است که ملت‌های دیگر به راحتی به دارو، تکنولوژی و منابع مالی دسترسی دارند ولی دشمنان، ملت ما را از ابتدایی‌ترین اقلامی که حق مسلم و طبیعی مردم است محروم کرده‌اند.

امیر حاتمی با تاکید بر اینکه دشمنان خبیث ما بدانند که ملت ما هرگز تسلیم نمی‌شوند گفت: تاریخ به ما نشان داده که کوتاه آمدن در برابر دشمنانی که صرفاً به منافع خود می‌اندیشند چیزی جز ذلت در پی ندارد.

وزیر دفاع ادامه داد: ما در برابر دشمنی آنها جهاد می‌کنیم و این راهی است که ۴۰ سال است پیموده‌ایم. در انتهای این مسیر افق روشنی است و در دهان دشمن خبیث می‌زنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواستند ما در جنگ ۸ ساله شکست بخوریم، یادآور شد: این جنگ تبدیل به دفاع مقدس شد و ما از آن سربلند بیرون آمدیم.

وزیر دفاع به تحریم اخیر بانک‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: چند روز پیش دوباره بانک‌های ما را تحریم کردند، اما ما آن را به هیچ حساب کردیم. آنها تحریم می‌کنند تا صادر نکنیم چون از صادرات ما می‌ترسند.

امیر حاتمی با تاکید بر اینکه وزارت دفاع هرچقدر توان داشته باشد به راه آهن برای خودکفایی در صنعت ریلی کمک خواهد کرد، گفت: راه آهن به زودی از این آسیب پذیری عبور خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.