سرویس: غیر تولیدی 20:30 - شنبه 19 مهر 1399

پیروزی ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ هندبال

تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر به پیروزی رسید‌.

به گزارش اصفهان شرق؛ رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز به صورت متمرکز به میزبانی تهران در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و در دومین دیدار این هفته، ذوب‌آهن اصفهان و پاس ناجا قم مقابل هم قرار گرفتند.

نماینده اصفهان در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهد تا نخستین شکست پاس قم در این دوره از مسابقات ثبت شود؛ نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ به سود ذوب‌آهن تمام شده بود.

سی و سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد، این مسابقات قرار است در ۶ روز، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شود.

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

کیوان صادقی درمورد پیروزی تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ هندبال مقابل پاس قم اظهار داشت: بازی‌های اول همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، نه ما تمام  توانایی و قابلیت خود را نشان دادیم و نه تیم حریف؛ امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم بتوانیم به جایگاه واقعی خود برسیم.

سرمربی هندبال ذوب‌آهن ادامه داد: سال گذشته عنوان سوم را کسب کردیم، تمام تیم‌ها برای کسب سکو تلاش می‌کنند، کار بسیار سختی در پیش داریم؛ ما جوانان بسیار خوبی جذب کرده‌ایم و آینده بسیار خوبی داریم و امیدوارم امسال هم بتوانیم در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درخصوص عملکرد تیم داوری در این مسابقه، گفت: به هر حال بازی های اول است و این موضوع شامل حال داوران هم می شود، ما هم اگر فریادی زدیم باید از داوران عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.