سرویس: اخبار شهرستان 09:44 - دوشنبه 01 دی 1399

محمد جعفری هرندی:

علاقه مندی زیادی دارم که به قشر ضعیف جامعه خدمت کنم

ووشوکار اصفهانی گفت: علاقه مندی زیادی دارم تا موقعیتی پیدا کنم و بتوانم به کشور خود و قشر ضعیف جامعه خدمت کنم.

به گزارش اصفهان شرق؛ خبرنگار ما به سراغ ورزشکاری رفته که قهرمانی جهان را در رشته ووشو دارد، این ورزشکار از جوانان نخبه و استعداد برتر استان اصفهان می باشد و اولین ورزشکار کشور که مدال مسابقات ورزشی اروآسیا خود را تقدیم اولین خانواده شهدای مدافع حرم اهلبیت (ع) نمود. صحبت از محمد جعفری هرندی است که این ووشوکار قهرمان خود را اینگونه معرفی کرد: متولد روز 23 آبان ماه 1366 هستم که در شهراصفهان سکونت دارم.
وی پیرامون مدارک تحصیلی خود گفت: دارای مدرک کارشناسی مهندسی تکنولوژی، مدرک معادل کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی (به تأیید دانشگاه آکسفورد انگلیس)، مدرک کارشناسی ارشد مدیریت MBA هستم.
محمد جعفری هرندی در ادامه با اشاره به مسئولیت های ورزشی خود افزود: در حال حاظر در پست مدیر ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر، رئیس سبک شائولین ووشو استان اصفهان، رئیس هیات ورزشهای رزمی شهرستان شاهین شهر و میمه، مسئول کمیته همگانی هیات ووشو استان اصفهان، مربی و داور درجه یک فدراسیون در باشگاه های مطرح استان اصفهان در حال فعالیت می باشم.
ووشوکار اصفهانی اشاره ای به عناوین کسب شده خود در حوزه ورزش قهرمانی داشت و عنوان کرد: مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ 2015، مدال طلای بهترین باشگاه‌های آسیا ایروان2015، مدال طلای مسابقات آسیا و قفقاز 2014، مدال طلای مسابقات کشوری نیروهای مسلح در سال 1387، بهترین بازیکن ورزشی سال 2014 در تورنمنت هنرهای رزمی، مدال نقره مسابقات اروآسیا 2016، مدال طلای جهانی فستیوال هنرهای رزمی 2018، جوان نخبه و استعداد برتر ورزشی به مدت سه سال متوالی در سطح شهرستان اصفهان از طرف معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، بیش از 21 عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری فدراسیون های جمهوری اسلامی ایران اعم از ووشو، رزمی، آمادگی جسمانی از جمله عناوینی هستند که در این مدت کسب کرده‌ام.
محمد جعفری هرندی تصریح کرد: همچنین به عنوان بازیکن تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، رنگ فیروزه ای شیراز و مقاومت کرمان سابقه حضور در لیگ برتر کشور و مقام آوری در این رقابت‌ها را دارم.
ووشوکار اصفهانی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: علاقه مندی زیادی دارم تا موقعیتی پیدا کنم و بتوانم به کشور خود و قشر ضعیف جامعه خدمت نمایم، از این رو تلاش خود را در کار و درس چندین برابر می‌کنم تا به موقعیت موردنظر و ایده‌آل دست پیدا کنم و زحمات پدر و مادر خود که همیشه پشتیبان و حمایت کننده بنده در طول دوران زندگی و ورزش قهرمانی بوده‌اند، را بدهم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که اشاره داشتم، ترجیح می‌دهم برای موفقیت در عرصه‌های تحصیلی و کاری تلاش کنم و در رشته ووشو، ژیمناستیک و رزمی نیز به عنوان داور و مربی فعالیتم را ادامه بدهم و بتوانم هنرجویان قهرمان زیادی در سطح ملی جهت حضور در عرصه های بین المللی آماده کنم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.