سرویس: غیر تولیدی 15:31 - سه شنبه 27 آبان 1399

ملاک قرارگاه خاتم در قراردادها شخصیت حقوقی سازمان‌هاست نه شخصیت حقیقی افراد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از تکمیل 60 پروژه عمرانی و زیربنایی در استان آذربایجان شرقی توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمان هاست نه شخصیت حقیقی افراد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار سعید محمد عصر امروز در جمع مدیران استان در تبریز با تشریح روند اجرایی برخی از پروژه‌های در دست اجرا نظیر پروژه‌های بخش معدن، توسعه شهری، بهداشت و درمان، احیای دریاچه ارومیه، راه‌سازی و انتقال آب، اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آماده است تا در اجرای پروژه‌های مهم استان همکاری کرده و علاوه بر بودجه مصوب این پروژه‌ها، در تأمین منابع مالی آن از سایر محل‌های موجود اقدام کند.

وی بر اهتمام جدی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اجرای پروژه‌های انتقال آب ارس و ساخت دو هزار واحد مسکن برای ساکنان مناطق حاشیه‌نشین تبریز در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

محمد در خصوص قرار داد توسعه فولاد بناب گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با ماموریت توانمندسازی کشور با رویکرد بومی سازی با همه مجموعه های حقوقی رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد منعقد می کند و ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمان هاست نه شخصیت حقیقی افراد؛ بدیهی است ممکن است برخی افراد حواشی داشته باشند که متاسفانه اینگونه افراد کم هم نیستند ولی این جزئیات نباید ما را از هدف اصلی که تکمیل زنجیره ارزش و توانمند سازی کشور می‌باشد غافل کند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: در فولاد بناب برای داخلی سازی تلاش می‌کنیم که این تجربه در فولاد بافق میانه نیز موفق بوده است و معتقدم این پروژه بزرگ در استان و کشور محل اثر خواهد بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز بهره‌مندی از ظرفیت و توان مجموعه‌هایی مانند قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: مصمم هستیم بدون اینکه از ظرفیت بخش خصوصی کم کنیم، از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به دلیل تجربه‌های بسیار خوب آن در استان استفاده کنیم.

جواد رحمتی افزود: انتظار داریم رویکرد قرارگاه در اجرای پروژه‌های عمرانی استان، صرفاً رویکرد پیمانکاری نباشد و مشارکت در تأمین منابع مالی نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.