سرویس: غیر تولیدی 15:51 - چهارشنبه 09 مهر 1399

بارش های خفیف مناطقی از استان اصفهان را فرا گرفت

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی به بارش‌های خفیف در برخی مناطق استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ناپایداری‌های جوی امروز نیز در سطح استان به ویژه مناطق غرب و شمال اصفهان ادامه می‌یابد.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان تا صبح فردا ادامه دارد و از این رو افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های پراکنده در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و شمال اصفهان پدیده غالب است.

او با بیان اینکه احتمال رگبار و رعد و برق در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست، افزود: بارش‌های خفیف از داران با میانگین ۱.۶ میلی متر و بوئین و میاندشت و برزک با میانگین یک میلی متر گزارش شده است ضمن اینکه بارش‌ها در سایر مناطق کمتر از یک میلی متر و حتی در برخی مناطق کمتر از یک دهم میلی متر بوده است.

هنرمند به بارش باران در کلانشهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این بارش پراکنده که بامداد امروز رخ داد در ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی ثبت نشده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: در این بازه آران و بیدگل با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدون‌شهر با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.