سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:04 - دوشنبه 12 خرداد 1393

مدیرکل دفتر روستایی استانداری در جشن بزرگ روستای کبریت:

راه ارتباطی روستای کبریت به شریف آباد در آینده ی نزدیک تکمیل می شود

مدیرکل دفتر روستایی استانداری اصفهان گفت: مسیر 1100متری روستای کبریت به شریف آباد در آینده نزدیک زیرسازی ومشکل این دو روستا که از خواسته ی مردم می باشد حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه باهمت اهالی روستا، شورای اسلامی و پایگاهای مقاومت بسیج روستای کبریت جشن بزرگی باحضور بیش از 1000نفر از عاشقان اهل بیت در روستای کبریت بخش بن رود برگزار گردید.

در این مراسم مهندس بهمنی مدیرکل دفتر روستایی استانداری ضمن تبریک این اعیاد از این حرکت پسندیده و بزرگ یاد کرد و از برگزار کنندگان مراسم تجلیل به عمل آورد.
حیدری مسئول شورای اسلامی روستای کبریت بخش بن رود در جمع مردم ومسئولین استانی وشهرستانی از نداشتن راه ارتباطی مناسب بین روستای کبریت و شریف آباد،عدم تکمیل پروژه روشنائی بلوار ورودی روستای کبریت بعنوان مهمترین مشکلات این روستا نام برد.

Vater-Mark544

مهندس بهمنی با توجه به مشکلات مطرح شده توسط شورای روستا، اظهار داشت: جهت تکمیل پروژه روشنایی بلوار ورودی روستای کبریت اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال نیاز است و تا دو ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه در پی درخواست اهالی روستا مبنی برتخریب شدن راه ارتباطی روستای کبریت به شریف آباد قول مساعد داد که این مسیر 1100متری به زودی زیر سازی و در آینده نزدیک آسفالت شود.

از نکات جالب دیگر این جشن می توان برحضور مقامات شهرستان و نظامی اشاره کرد.

لازم به ذکر است جشن با برنامه های متنوع شادی از جمله نمایش تئاتر و دیگر برنامه های فرهنگی همراه بود.
همچنین در پایان از شوراهای اسلامی سابق روستای کبریت تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.