سرویس: غیر تولیدی 15:39 - چهارشنبه 02 مهر 1399

سارقان اموال ۲۰ منزل در اصفهان ناکام شدند/ تحویل اموال مسروقه به مال‌باختگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر که به ۲۰ منزل دستبرد زده بودند و کشف ۱۱ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت منزل و شکایت مال‌باختگان به پلیس، اظهار کرد: پس از بررسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: تلاش‌هایی وسیعی برای شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها صورت گرفته و سرانجام کارآگاهان پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی و استفاده از توانایی‌های علمی و تجربیات پلیسی خود موفق شدند هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه شامل نقره جات، عتیقه‌جات، تلویزیون ال ای دی، مایکرویو و طلاجات کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام به موقع و سریع مأموران سارقان را در فروش اموال مسروقه ناکام گذاشت اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: اموال مسروقه نیز پس از انجام اقدامات قانونی به مال‌باختگان تحویل شدند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.