سرویس: دسته‌بندی نشده 11:26 - جمعه 28 شهریور 1399

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد؛

شهدای سلامت با آگاهی از خطرات کووید ۱۹ از بیماران مراقبت کردند

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: شهدای سلامت با آگاهی از خطر کووید ۱۹، از بیماران مراقبت کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید کامل تقوی نژاد، افزود: یکی از دلایل موفقیت‌های بزرگی که در مدیریت کرونا در کشور مشاهده کردیم، توسعه زیرساخت‌های سلامت در دولت‌های مختلف به ویژه دولت یازدهم و دوازدهم بود.

وی ادامه داد: در مسیر مبارزه با کرونا، شهدای سلامت جانشان را فدای دوست کردند و می‌دانستند که احتمال ابتلای آنها به کووید ۱۹ وجود دارد اما هیچ گاه دریغ نکردند که خودشان را در معرض خطر قرار دهند.

تقوی نژاد، ضمن تقدیر از نیروهای بهداشتی و درمانی در راه مبارزه با کرونا در کشور، یادآور شد: آنها از اولین روزهای اپیدمی جهانی کرونا، با هوشمندی، دانش و تجربه کافی یکی از افتخارات بزرگ را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند و امروز ایران در جهان، سربلند است و بسیار پر افتخارتر از کشورهایی است که حتی از نظر امکانات، زیرساخت‌ها و دانش پزشکی شاید از ایران جلوتر باشند.

وی تاکید کرد: جوشش درونی کادر درمان و همکاری ارزشمند بخش بهداشت بود که ایران را به عنوان یکی از کشورهای موفق دنیا در مدیریت کرونا تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.