سرویس: غیر تولیدی 08:02 - پنجشنبه 27 شهریور 1399

شمار شهدای سلامت اصفهان به 9 نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حسن ابن شهیدی متخصص قلب و عروق چهارمین پزشک مدافع سلامت اصفهان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آرش نجیمی با اشاره به شهادت یکی دیگر از پزشکان مدافع سلامت استان اصفهان اظهار داشت: سید حسن ابن شهیدی از متخصصان رشته قلب بعد از دو هفته ابتلا به بیماری کرونا روز گذشته در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان فوت کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این‌که با فوت این پزشک شمار شهدای پزشک استان اصفهان به ۴ نفر و شمار شهدای مدافع سلامت به ۹ نفر رسید، افزود: وی از پزشکان بازنشسته تأمین اجتماعی استان اصفهان بود که در مطب و بیمارستان‌های خصوصی فعالیت می‌کرد، پیکر این شهید مدافع سلامت فردا پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه از مقابل بیمارستان الزهرا ( س) اصفهان تشییع شده و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان صعودی است و وضعیت استان به شدت بحرانی و قرمز است و اصلاً شرایط مناسبی نداریم و گروه‌های مختلف سنی درگیر هستند.

نجیمی با اشاره به علل صعودی بودن کرونا در استان اصفهان عنوان کرد: تجمعات و عدم رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی از دلایل افزایش کرونا در استان اصفهان است که از ابتدای شیوع کرونا گفته‌ایم اما به آن توجه‌ای نمی‌شود.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.