سرویس: غیر تولیدی 14:14 - پنجشنبه 27 شهریور 1399

راهیان نور مجازی، با پای دل در مناطق عملیاتی کردستان قدم بزنیم

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: با توجه به شرایط حاصل از بیماری کرونا و عدم برگزاری اردوهای راهیان نور به خصوص در منطقه کردستان، در تابستان امسال برنامه‌ریزی شد تا در شبکه‌های مجازی، اردوی راهیان‌ نور را ایجاد کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس محمدی در خصوص برگزاری اردوی راهیان‌ نور به صورت مجازی در مناطق عملیاتی غرب کشور، بیان کرد: با توجه به شرایط حاصل از بیماری کرونا و عدم برگزاری اردوهای راهیان نور به خصوص در منطقه کردستان، در تابستان امسال برنامه‌ریزی شد تا بتوانیم با توجه به شرایط پیش‌آمده، در شبکه‌های مجازی، اردوی راهیان‌ نور را ایجاد کنیم.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در خصوص نحوه برگزاری اردوی مجازی راهیان‌ نور غرب کشور، توضیح داد: در سه استان سنندج، آذربایجان غربی و کرمانشاه این کار انجام می‌شود که یک گروه از راویان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این اردوی فرهنگی معنوی افزود: روند کار به این صورت خواهد بود که روایتگری‌ها ضبط، تدوین و برای صدا و سیما ارسال خواهند شد تا در مواقع مناسب منتشر کنند، همچنین تعدادی از روایتگری‌ها نیز همان روز به صورت زنده در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود و در شبکه‌های مجازی و کانال‌هایی که مرتبط با موضوع راهیان نور است، پخش خواهد شد.

محمدی در ادامه به بیان اهداف این طرح پرداخت و گفت: چون مردم نتوانستند به این مناطق عملیاتی و یادمان‌ها بیایند، راویان را در این مناطق حاضر کردیم تا یاد و خاطره شهدای کردستان زنده شود و ارتباطی قلبی برقرار شود.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند برنامه را از سایت‌های راهیان نور کشوری و کانال‌های مربوط به راهیان نور استان اصفهان دنبال کنند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.