سرویس: غیر تولیدی 13:25 - پنجشنبه 27 شهریور 1399

تکمیل 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: قرارداد تکمیل 7300 تخت بیمارستانی با وزارت بهداشت داریم که 1050 تخت تکمیل شد و حدود 6250 تخت در 11 استان در دست اجرا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ وحید محمد امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمارستان پوست رازی که با 21 هزار و 500 مترمربع زیربنا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در 4 سال اجرا شده است اظهار داشت: در ابتدا ضرورت دارد از کادر درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدافعان سلامت قدردانی و اعلام کنم قرارگاه تلاش می‌کند در این حوزه به کشور کمک کند.

وی ادامه داد: 6250 تخت بیمارستانی در 11 استان توسط قرارگاه خاتم در دست ساخت است و در این حوزه تعامل مناسبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: تجربه فنی ـ مهندسی قرارگاه خاتم در سرعت بخشیدن به احداث بیمارستان‌ها کمک می‌کند، همین ساختمان جدید بیمارستان پوست رازی در دوره 4 ساله ساخته شد که 176 تخت دارد.

محمد ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی در کشور ما عدد 1.6 است که پایین‌تر از نُرم جهانی است (3.1) است و با آن فاصله دارد، اما امیدواریم با ساخت بیمارستان‌های جدید این سرانه تخت بیمارستانی به عدد جهانی نزدیک‌تر شود.

وی گفت: تلاش قرارگاه خاتم این است که در بخش بهداشت و درمان با کیفیت و با سرعت در خدمت مردم باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: در تفاهم مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد قرارگاه خاتم در توسعه بیمارستانی سراسر کشور کمک کند. 7300 تخت بیمارستانی قرارداد داریم که 1050 تخت تکمیل شده است و حدود 3250 تخت در 11 استان در دست اجرا است.

محمد افزود: یکی دیگر از پروژه‌های طرح تکمیلی بیمارستانی، بیمارستان شهدای تجریش است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.