اصفهان شرق

پلمب ۲۸ فروشگاه پوشاک غیرمتعارف در اصفهان

کدخبر: 203002
1399/06/19 در ساعت 10:10

به گزارش اصفهان شرق؛  به نقل از پایگاه خبری پلیس، مختار درخشان در خصوص پلمب فروشگاه پوشاک در اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ساماندهی و پاک‌سازی واحدهای صنفی فروش پوشاک از مظاهر فرهنگ منحط غربی، طرح نظارت بر این واحدها با همکاری اتحادیه صنف مربوطه به اجرا گذاشته شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این طرح از ۳۱۷ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان ۴ هزار و ۲۸۸ دست لباس غیرمتعارف و غیرمجاز و ۶۷ عدد ماسک بهداشتی با نمادها و تصاویر شیطان‌پرستی کشف شدند.

وی از پلمب ۲۸ واحد صنفی در جریان اجرای این طرح با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: برای ۵۶ واحد دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر و از متصدیان ۳۴ واحد صنفی هم تعهد کتبی اخذ و به ۲۲۷ متصدی نیز تذکر داده شد.

درخشان با بیان اینکه کسانی که به اخطارها و تذکرات پلیس توجه نکنند با برخوردهای قانونی پلیس مواجه خواهند شد، اظهار داشت: پلیس، هوشمندانه تمامی فعالیت فروشندگان پوشاک را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند با فروش لباس‌های غیرمتعارف و ضد ارزشی باعث انحراف جوانان و هنجارشکنی در جامعه شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای بهتر مأموریت‌های پلیس، گفت: از شهروندان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی در واحدهای صنفی، فروش لباس‌های غیرمتعارف و عدم توجه به ارزش‌های اسلامی موضوع را با ارائه نشانی دقیق طی تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/