سرویس: غیر تولیدی 13:19 - سه شنبه 18 شهریور 1399

رئیس مرکز طبی کودکان خبر داد؛

راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی کرونا در مرکز طبی کودکان

رئیس مرکز طبی کودکان، گفت: به دنبال راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا در مرکز طبی کودکان هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛  رضا شروین بدو، به روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: در همان روزهای اول وقتی بحث خستگی کادر ICU مطرح شد تعدادی از پرستاران مرکز طبی درخواست همکاری داوطلبانه با بیمارستان های امام و بهارلو را داشتند.

وی با عنوان این مطلب که کودکان آب بازی را دوست دارند، گفت: خانواده ها شستشوی دست ها را به کودکان آموزش دهند. با این کار بچه ها شرطی می شوند و استفاده از مواد ضدعفونی کننده را هم یاد می گیرند.

شروین بدو با اعلام اینکه به دنبال راه اندازی مرکز آزمایش اختصاصی کرونا در مرکز طبی کودکان هستیم، ادامه داد: وزارت بهداشت بدون نیت تبلیغاتی و ادعایی آنچه در توان داشت انجام داد، هدفش کمک به درمان کشور بود و رسالت خود را به نحو احسن انجام داد.

رئیس مرکز طبی کودکان، با تاکید بر تقویت سیستم نظام ارجاع در کشور، تصریح کرد: ظرفیت در بیمارستان های آموزشی باید تعریف شده باشد.

وی با اعلام اینکه نیازمند حمایت بیشتر بیمه ها هستیم، گفت: کودکانی که بیماری زمینه ای دارند با دستور پزشک واکسن آنفلوانزا بزنند.

شروین بدو، افزود: توقع داریم این اعتماد که به ما شده است تداوم داشته باشد و ما به مردم و به سیستم درمانی قول می دهیم که این اعتماد را به سرانجام برسانیم.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.