سرویس: غیر تولیدی 23:15 - دوشنبه 17 شهریور 1399

مردی که با برنامه آمده است؛

طرح «اشتغال زنجیره ای» توسط رحیم کریمی کاندیدای انتخابات مجلس شهرستان سمیرم

رحیم کریمی در برنامه تلویزیونی خود از برنامه ای رونمایی کرد که می تواند در منطقه سمیرم اشتغالی بیش از ۲۰۰۰ نفری را ایجاد کند. وی قصد دارد در طرحی چند مرحله ای با پشتوانه مردمی، حوزه انتخابیه خود را به روزهایی بازگرداند که آن را بام استان اصفهان می نامیدند

به گزارش اصفهان شرق؛ هر بار که بحث انتخابات در کشور مطرح می شود و قرار هست مردم از بین نامزدهای پست های مختلفی همچون ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و نهایتا نمایندگی مجلس شورای اسلامی شخصی را انتخاب کنند. اولین چیزی که با آن مواجه میشوند وعده هایی است که فاقد برنامه عملیاتی است.

وعده هایی که اغلب بعد از انتخابات رنگ باخته و فراموش می شود. اما امروز که انتخابات مجلس در شهرستان سمیرم به دور دوم کشیده شده است با رصد فعالیت نامزدهای وارد شده به دور دوم به رحیم کریمی دانشجوی دکترای اقتصاد می رسیم که این سنت غلط را زیر پا گذاشته و این بار با یک برنامه جامع اقتصادی پا به میدان گذاشته است.

رحیم کریمی در برنامه تلویزیونی خود در روز 16 شهریور از برنامه ای رونمایی کرد که می تواند در منطقه سمیرم اشتغالی بیش از 2000 نفری را ایجاد کند. آنطور که گفته شده وی قصد دارد در طرحی چند مرحله ای با پشتوانه مردمی، حوزه انتخابیه خود را به روزهایی بازگرداند که آن را بام استان اصفهان می نامیدند.

البته با اجرای این طرح باید سمیرم را بام اقتصادی استان اصفهان دید.

بنا بر شنیده ها قرار هست در روزهای آتی جزییات طرح اشتغال زنجیره ای این نامزد انتخاباتی مجلس رونمایی شود.

باید دید شهرستان سمیرم اولین منطقه ای می شود که در آن یکی از با برنامه ترین نامزدهای انتخاباتی توانسته اعتماد مردم را جلب کند یا بار دیگر نامزدهای بدون برنامه و شعارگرا با سخنانشان رای مردم را به سمت خود جلب می کنند.

رحیم کریمی در بهمن ماه سال ۱۳۴۹، در خانواده ای مذهبی در شهر حناء که به شغل کشاورزی و دامپروری مشغول بودند، به دنیا آمد..

تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در شهر حناء گذرانده و برای ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان، به شهر سمیرم و دبیرستان محمد رسول الله (ص) می رود. در سال ۱۳۷۱ در کنکور سراسری شرکت نموده و با توجه به علاقه ای که به رشته معلمی داشت، در تربیت معلم شهید آیت نجف آباد موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شده و سپس با توجه به آنکه سهمیه شهرستان مبارکه بوده در آن شهرستان مشغول خدمت گردید و در کنار آن در سال ۱۳۷۷ در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد موفق به کسب مدرک لیسانس گردید. در سال ۱۳۹۰ در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس علوم اجتماعی شده و پس از آن  در کنار کار دبیری، به تدریس در دانشگاه پیام نور مبارکه پرداخت و هم اکنون دانشجوی دکتری اقتصاد و توسعه می باشد.

سوابق کاری:

دبیر آموزش و پرورش
دانشجوی دکتری اقتصاد و توسعه
مدرس دانشگاه پیام نور
عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان اصفهان
رییس هیات مدیره تعاونی مصرف فرهنگیان
مدرس دوره های ضمن خدمت فرهنگیان استان اصفهان
مدیر نمونه مدارس در سال 1394

دانلود کلیپ معرفی استاد رحیم کریمی و ادای دین با شهدا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.