سرویس: غیر تولیدی 17:36 - شنبه 15 شهریور 1399

همه آنچه در ماجرای محبوس شدن کودکان کار شاهین‌شهری رخ داد/ متخلفان عزل شدند

در روزهای اخیر خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حبس شدن کودکان کار در زیرزمین اداره بهزیستی شاهین‌شهر منتشر شد که واکنش‌های مختلفی در این زمینه را در پی داشت تا در نهایت مدیرکل بهزیستی استان به این موضوع واکنش نشان و خبر از عزل متخلفین داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ خبری در رسانه‌ها مبنی بر زندانی شدن کودکان کار در زیرزمین اداره بهزیستی شاهین‌شهر منتشر شد که واکنش همه اصحاب رسانه و سایر مردم را در پی داشت؛ ماجرا از این قرار بود که تعدادی از شهروندان شاهین شهری متوجه فریادها و درخواست کمک کودکان از زیر زمین اداره بهزیستی این شهر شدند.

پس از آن بود که این شهروندان  با پلیس و سازمان آتش‌نشانی تماس گرفتند و زمانی که مأموران توانستند وارد زیر زمین اداره بهزیستی شوند با صحنه عجیبی مواجه شدند؛ تعدادی از کودکان کار و خیابانی که ساعاتی قبل از سطح شهر جمع‌آوری شده بودند، در زیرزمین این اداره محبوس شده و درخواست کمک می‌کردند.

پس از آن مدیرکل بهزیستی استان در واکنش به این موضوع از رسانه‌ها خواست تا این موضوع مورد بررسی دقیق این اداره کل قرار گیرد و پس از آن نسبت به ابعاد موضوع اظهار نظر شود.

فرشاد از حضور تیم بازرسی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در اداره بهزیستی شاهین‌شهر خبر دادتا ابعاد موضوع را بررسی کند و در صورت اثبات، براساس قانون به آن رسیدگی شود.

وی با عذخواهی از مردم و کودکانی که این اتفاق برای آنها افتاده، گفت: این قول را به مردم می‌دهم که با متخلف یا متخلفین به طور جدی برخورد کنیم.

حال از اداره کل بهزیستی استان اصفهان خبر می‌رسد که با متخلفان حادثه شاهین‌شهر برخورد شده و آن‌هها از مسؤولیت خود عزل شدند؛ مرضیه فرشاد در این رابطع ابراز داشت: نتایج بررسی اولیه تیم بازرسی بهزیستی استان در خصوص ماجرای بهزیستی شاهین شهر، نشان می‌دهد که این اتفاق در یک فرآیند غیرکارشناسی در مجموعه بهزیستی شهرستان صورت گرفته است وبر همین اساس در اقدام اولیه، خاطئین این ماجرا از مسؤولیت تعلیق شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: به نظر می‌رسد در سطح شهرستان تصمیمی گرفته شده که همه جوانب کارشناسی آن لحاظ نشده است و اجرای این تصمیم در ساعات پایانی 5 شنبه شب، بهزیستی شهرستان را دچار تصمیمات غیر کارشناسی کرده است.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری اصحاب رسانه بر انتشار اخبار موثق در این خصوص، تصریح و خاطر نشان کرد: تیم بازرسی بهزیستی استان در حال بررسی دقیق ماجرا و تکمیل اطلاعات است که نتایج دقیق تر این موضوع متعاقبا به اطلاع خواهد رسید و با خاطئین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.