سرویس: غیر تولیدی 09:41 - شنبه 15 شهریور 1399

رئیس سازمان بسیج:

حاج قاسم فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب است / ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب است گفت: موفقیت‌های ملت ایران بی نظیر است و ادامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر که با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان، ، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق تنفس در کنار مزار حاج قاسم را به ما داد.

وی با بیان اینکه امروز از کنار مزار مطهر شهدای کرمان و شهید سپهبد قاسم سلیمانی سال تحصیلی مدارس کشور آغاز می‌شود گفت: خداوند توفیق شهادت را به سردار سلیمانی عنایت کرد تا مقام آن انسان جاودانه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی “حاج قاسم یک مکتب و یک راه بود” افزود: در گام دوم انقلاب که دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن نوین انقلاب اسلامی است حاج قاسم فاتحه الکتاب گام دوم بود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای ایران اتفاق افتاد و این مسئله بدین معنی است که مبارزه و جهاد او امنیتی برای کشور ایجاد کرد که دشمن امکان شهادت او در کشور را نداشت تصریح کرد: در این سال‌ها دشمن نتوانست به امنیت ملت ایران خدشه‌ای وارد کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای مدافع حرم و شهید سپهبد قاسم سلیمانی است گفت: در سال تحصیلی که نیم سال آن در قرن جدید قرار دارد باید با برداشتن گام‌های بلند ایران اسلامی را بهتر از گذشته بسازیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع و جهاد حاج قاسم دستآوردهای بزرگ، فهرست بلند و مطولی از دستآوردهای انقلاب اسلامی برای بشریت به دنبال داشته است افزود: حاج قاسم یک مصلح جهانی بود و برای اینکه امنیت ملت‌ها خدشه‌دار نشود و کلاس‌های درس بر هم نریزد با یک تفکر راهبردی و تحت ولایت فقیه به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کشور عراق امروز ثبات امنیت پیدا کرده در حالی که روزی اصحاب جهل این کشور را گرفته بودند گفت: امنیت عراق و سوریه و لبنان حاصل خون شهدا است.

وی با بیان اینکه در دوران جدید و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانش آموزان و فرهنگیان عزیز بسیار اثرگذارند افزود: امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان راه و مکتب حاج قاسم تحصیل علم و علم آموزی است و موفقیت‌های ملت ایران در چهل و یکسال گذشته بی نظیر است و این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.