سرویس: غیر تولیدی 07:26 - جمعه 14 شهریور 1399

کلمه «شهید» و عناوین اسلامی به هردلیل حذف شود، برخورد خواهیم کرد

دادستان اصفهان در نامه‌ای به مسؤولان استان اصفهان تاکید کرد در صورتی که تحت هردلیلی کلمه «شهید» و سایر عناوین اسلامی به هردلیل حذف شود، با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ دادستان اصفهان در نامه‌ای به مسؤولان استان اصفهان تاکید کرد در صورتی که تحت هردلیلی کلمه «شهید» و سایر عناوین اسلامی به هردلیل حذف شود، با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

در این نامه علی اصفهانی خطاب به مسؤولان اصفهان آورده است: از آنجایی که متأسفانه در مکاتبات یا تدوین طرح‌ها، همایش‌ها و نصب تابلوها(به خصوص تابلوی میادین معابر) به اختصار اکتفا شده و لفظ شهید یا عناوین اسلامی و دینی حذف و عملا هدف که همانا زنده نگه داشته شدن یاد و مناسبت و ترویج دین اسلامی را نحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی ادامه داد است: دستور فرمایید مراتب به کلیه مجموعه‌های مربوط ابلاغ تا ضمن اهتمام جدی در این زمینه نسبت به اصلاح موارد به خصوص در ارتباط با ضرورت قید «شهید» قبل از اسامی مبارک شهدا در طرح‌ها و برنامه‌های آتی نیز موضوع مد نظر قرار گیرد.

در پایان این نامه آمده است: بدیهی است از این پس با مواردی که سهوا یا به صورت عمدی این امر مغفول واقع شود برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.