سرویس: سیاسی » بین الملل 16:03 - یکشنبه 11 خرداد 1393

بشار اسد در دیدار جمعی از چهره‌های سرشناس شهر دمشق؛

توانایی مردم، رمز مقاومت سوریه

رئیس جمهور سوریه قدرت هر کشوری را در توانایی مردم آن دانست و گفت: اگر شور و احساس بالای مردم سوریه نبود این کشور نمی توانست پایداری و مقاومت کند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل ازالعالم ، “بشار اسد” گفت: قدرت هر کشوری در توانایی و قدرت مردم آن کشور است، و اگر شور و احساس بالای مردم سوریه نبود این کشور نمی توانست پایداری و مقاومت کند، و توطئه‌هایی را که از خارج طرح ریزی می‌شود به شکست بکشاند.

بشار اسد در دیدار جمعی از چهره‌های سرشناس شهر دمشق که در تلاشها برای آشتی مناطق مختلف مشارکت کرده اند، تأکید کرد؛ شهر دمشق نقشی تاریخی و متمدن برای سوریه و حتی دنیای عرب و اسلام داشته است و این شهر در طول تاریخ در برابر همه متجاوزان ایستادگی و مقاومت کرد و توانست به فضل بیداری ساکنانش در مقابل حملات تروریستی علیه سوریه بأیستد.

چهره‌های سرشناس شهر دمشق نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت تلاشها برای آشتی ملی در چندین منطقه سوریه، خاطرنشان کردند این راه در برابر همه فرزندان سوریه برای بازگشت باز است، به ویژه اینکه اکنون چشمها باز شده و آگاهی مردم در قبال تحولات کشور در حال افزایش است.

آنان همچنین با حمایت از ارتش کشورشان در جنگ با تروریسم، خاطرنشان کردند که از هیچ تلاشی برای افزایش ثبات و بازگشت امنیت به سوریه دست نخواهند کشید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.