سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 03:55 - یکشنبه 11 خرداد 1393

مقتدایی در جشن میلاد امام حسین(ع) اسلام آباد:

با تمام قوا مشکلات اسلام آباد را پیگیری و مرتفع می سازم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با برقراری بودجه جداگانه برای روستا ها می توان به حل بیشتر مشکلات کمک کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: مراسم جشن شب میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) بامیزبانی هیئت منتظران مهدی(عج) در امامزاده عبدالعزیز شاهتور برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام روحی امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) نکاتی را در مورد فضائل وکرامات امام حسین(ع) بیان و سپس مولودی خوانی توسط حاج منصور توکلی و برادر محرابی انجام گرفت.

Vater-4745785

دکترمقتدایی نماینده مردم در مجلس پس از تبریک اعیاد شعبانیه در جمع مردم اسلام آباد اظهار داشت: 180روستا در اصفهان وجود دارد که ما با تمام معتمدین روستاهاجلساتی گذاشته ایم و مشکلات را با مسئولین محلی و استانی مطرح کردیم. در مجلس نیز برای اولین بار فراکسیونی شکل دادیم به نام فراکسیون توسعه روستاها که این فراکسیون موقعی که بودجه دولت در حال بسته شدن است و برای شهر ها بودجه در نظر گرفته میشود برای روستاها نیز بطور جداگانه بودجه ای در نظر میگیریم که با این کار بیشتر مشکلات روستاهاحل میشود.
وی در ادامه به پیگیری های انجام گرفته در رابطه با بحث اب اشاره و خاطرنشان کرد: طبق پیگیری های انجام شده بررسی کرده ایم که مقداری آب قابل توجهی در استان اصفهان وجود دارد که به بیرون از مرزهای استان ریخته میشود و چند سالی طول میکشد تا این آب ها را به استان باز گردانیم و در این خصوص مسئولین قول داده اند که آب راجهت کشت پاییزه باز کنند.

Vater-Mark85686

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به مشکلات روستا تصریح نمود: مشکلات روستا به شرح زیر در حال پیگیری می باشد:

بازگشایی بانک صادرات اسلام آباد

احداث پارک کودک
اختصاص زمین به دامداران
احداث مجموعه فرهنگی ورزشی
ایاب وذهاب عمومی مردم
ایجادشهرک وکارخانه
فعال نمودن ساخت وساز در شهرک مسکونی
ایجاد صندوق قرض الحسنه
استمهال وامهای کشاورزی
نوسازی دبستان نواب صفوی
آسفالت معابروتکمیل ورودی روستا
نیاز به هنرستان دخترانه
پیگیری برق چاههای آب
اینترنت پر سرعت
نیاز به اسکان پاسگاه انتظامی
تامین اعتبار کانالهای آب
شبانه روزی کردن مرکز بهداشت روستا

دکتر مقتدایی در پایان با اشاره به مشکلات شرق اصفهان قول پیگیری مشکلات را داد و افزود: کلیه مشکلات مطرح شده را پیگیری و مکاتبه را انجام داده ایم و از تمامی اهالی برای اینکه کمتر در جمع مردم در روستا ها حضور پیدا میکند عذر خواهی میکنم و قول پیگیری کلیه مشکلات با تمام قوا را می دهم.

Vater-Mark6565 Vater-Mark5757

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.