سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 02:58 - یکشنبه 11 خرداد 1393

مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گفتگو با اصفهان شرق:

با رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولین، دست مسئول را در دست مردم بگذاریم

طی بازدید از نصرآباد جرقویه سفلی گفت: با توجه به بیکاری و مشکلات اقتصادی، می بایست با حمایت سرمایه گذار تقویت کارآفرینی را جهت ایجاد شغلی پایدار جهت اشتغال از جوانان منطقه ایجاد نمود.

زهرا بنیانیان مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با اصفهان شرق به دیدار یک روزه ی خود از نصرآباد جرقویه سفلی با دعوت امام جمعه شهر نصرآباد اشاره و اظهار نمود: می بایست در رابطه با تحکیم خانواده، فرزند پروری، مقاومت و مقابله با مشکلات پیش رو و توجه به بحث اعتیاد، توجه کافی نمود و با توجه به مبانی ارزشی و معنوی، دژ محکمی برای مقابله با آسیب ها و مشکلات ایجاد کرد.

وی با توجه به بیکاری در منطقه، تقویت کار آفرینی در سطح مناطق را مفید دانست و گفت: نگاه من به بیکاری صرف کمک های موردی نیست بلکه می بایست فعالیت های کار آفرینی در سطح منطقه تقویت بشود و اگر شرکت ها و کارخانجات جهت سرمایه گذاری قدم بر دارند می بایست جهت حمایت از آنان اقدام کرد تا تعداد بیکاران کم و اشتغال پایدار به وجود آید.

مدیرعامل خیریه صدیقین با اظهار تاسف از نبود مرکز مشاوره در این مجموعه با 7 هزار سکنه تصریح نمود: می بایست توجه کافی به احداث مرکز مشاوره نمود و در این مورد تاسف می خورم که در مجموعه ای با 7 هزار سکنه به گفته ی امام جمعه نصرآباد مرکز مشاوره وجود نداشته و خانه ی بهداشت مجهز برای کل روزهای هفته نمی باشد و لیکن ما در این رابطه نباید به این اکتفا کنیم که مردم نباید به سراغ مشکلات بروند و می بایست فضا یی مناسب برای تفریح و اوقات فراغت جوانان ایجاد کنیم.

وی نیاز سنجی و برنامه ریزی برای اوقات فراغت مناطق شرق اصفهان را مهم و خاطر نشان کرد: با وجود جوانان بسیار در شهرها می بایست با ایجاد شغل پایدار عوامل خطر و شیوع آسیب را از بین برد و در این رابطه نیاز سنجی و برنامه ریزی مناسب جهت فراغت جوانان ایجاد کرد.

بنیانیان جلب نظر خیرین را به مناطق آسیب پذیر از راههای رفع برخی مشکلات اقتصادی دانست و افزود: در این منطقه جوانان بسیاری بودند که بستر مناسب ازدواج برایشان فراهم نبود و یا اینکه به دلیل وضیعت اقتصادی و عدم توان خرید جهیزیه قادر به زندگی مشترک نبودند. در این رابطه می بایست با جلب نظر خیرین از این مقطع عبور کرد و جهت در آمد سازی برنامه ریزی نمود.

مشاور دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این سفر دیداری از شرکت قارچ یکتای سپاهان واقع در شهر محمد آباد جرقویه سفلی داشت و با مشاهده برخی مشکلات پیش روی این شرکت قول مساعد جهت انعکاس مشکلات به مسئولین مربوطه داد.
وی در پایان با مشاهده ی برخی مشکلات در منطقه جرقویه سفلی تاکید کرد: می بایست با رساندن مسائل به گوش مسئولین موضوعات بررسی شود و من بر حسب مسئولیت گزارش آنچه را که دیده ام به ما فوق خود می رسانم تا دست مسئولین را در دست مردم بگذاریم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.