سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 20:07 - شنبه 10 خرداد 1393

بخشدار کوهپایه در افتتاح نمایندگی اطلاعات و اخبار کوهپایه:

در بیان اخبار نیمه پر لیوان را ببینیم

بخشدار کوهپایه گفت: بخش کوهپایه دارای ظرفیت های بالقوه ای در زمینه های فرهنگی، تفریحی و ذخایر انبوه می باشد که راه اندازی نمایندگی اطلاعات و اخبار در به تصویر کشیدن آن نقش عمده ای دارد.

تودشکی بخشدار بخش کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق در حاشیه  افتتاح نمایندگی اطلاعات و اخبار کوهپایه اظهار داشت: کوهپایه دارای ظرفیت های بسیاری در عرصه های تولیدی، صنعتی، قنوات و کوهها می باشد که هر کدام قابلیت معرفی به مردم استان را دارد.

وی صدا و سیما را دارای قابلیت های بسیار در بحث انعکاس ظرفیتهای کوهپایه خواند و عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این نمایندگی در مرکز بخش کوهپایه بتوان با تمام قوت ظرفیت های گردشگری و اقتصادی بخش را از دریچه ی تلوزیون به نمایش گذاریم.

بخشدار به نقش تریبون به دستان را در بازگو کردن نکات مهم و مثبت اخبار اشاره و افزود: ما نباید همیشه مشکلات را بیان کنیم و می بایست نیمه پر لیوان را در انعکاس اخبار مشاهده کنیم تا به صورت کامل و با بکارگیری افراد خبره و واجد شرایط بتوانیم گامی استوار در این راه برداریم.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاح نمایندگی اطلاعات و اخبار کوهپایه ناظر مقاون اطلاعات اخبار استان، ائمه جمعه، مسئولین ادارات دولتی و خانواده شهدای بخش حضور داشتند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.