سرویس: غیر تولیدی 21:21 - جمعه 07 شهریور 1399

جهاد اسلامی: هرگز فرصت تغییر قواعد درگیری را به دشمن نخواهیم داد/ قادر به شلیک هزاران موشک در روز هستیم

یک عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی فرصت تغییر قواعد درگیری را نخواهد داد، به رژیم صهیونیستی درباره تبعات خطرناک ادامه محاصره ظالمانه نوارغزه و تشدید تجاوزگری این رژیم هشدار داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد : ملت فلسطین در نوار غزه در وضعیتی خطرناکی به سبب محاصره و تنش آفرینی و تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل و نیز ویروس کرونا که بر شدت رنج غزه افزوده است، به سر می برد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، المدلل در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد مقاومت فلسطین هرگز در برابر این وضعیت فاجعه بار تماشاچی نخواهد بود، مقاومت نمی تواند به دشمن صهیونیستی و شهرک نشینانش در اطراف غزه فرصت برخورداری از رفاه و زندگی بی دغدغه را بدهد در حالی که ملت ما در حالتی از محاصره و گرسنگی به سر می برند و از اپیدمی کرونا هم رنج می برند.

المدلل خاطر نشان کرد دشمن صهیونیستی هرگز در برابر مبارزه فلسطینی امنیت نخواهد داشت.

عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی خواستار دخالت همگان برای نجات غزه و فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به محاصره این منطقه پیش از آنکه وضعیت آن به حد انفجار برسد، شد و گفت این وضعیت نمی  تواند اینگونه ادامه یابد.

المدلل از تشکیلات خودگردان به ریاست  ابومازن هم خواست به مسئولیت کامل خود در قبال مردم نوار غزه و بازپرداخت حقوق کارکنان و ارسال بودجه عملیاتی و تمام وسایل مورد نیاز وزارتخانه ها در غزه عمل کند.

وی با بیان اینکه نوار غزه در یک وضعیت فاجعه بار به سر می برد، تصریح کرد منطقه هرگز حالت ثبات به خود نخواهد دید مادامی که مردم غزه در تنگنا قرار دارند و عرصه بر آنها تنگ می شود و از حداقل عناصر و ابزارهای یک زندگی شرافتمندانه برخوردار نیستند و تمام وسایل بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با اپیدمی کرونا هم وجود ندارد.

این رهبر جهاد اسلامی تاکید کرد روزهای آینده بسیار حساس خواهد بود، و این وضعیت هرگز ادامه نخواهد یافت و غزه در آستانه انفجار است.

وی تاکید کرد اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت در تکاپوی مستمر است و حرف تعیین کننده و نهایی را خواهد زد و هرگز به دشمن صهیونیستی فرصت تغییر قواعد درگیری را نخواهد داد،‌همچنانکه در برابر وضعیت فاجعه بار معیشتی مردم ما در نوار غزه تماشاچی نخواهد بود.

المدلل تصریح کرد مقاومت که از مردم خود در نوار  غزه تحت محاصره دفاع کرده،  امروز تلاشهای گسترده ای برای فراهم کردن یک زندگی شرافتمندانه برای مردم و حمایت از ایستادگی آنها در مقابله با  اشغالگران و ویروس کرونا انجام می دهد.

عضو مطرح جهاد اسلامی خاطر نشان کرد مقاومت فقط در راستای ارسال پیام(هشدارآمیز)،‌22 راکت شلیک کرد، مقاومت اگر بخواهد وارد نبرد شود، قادر است روزانه صدها و حتی هزاران موشک به سمت دشمن شلیک کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.