سرویس: غیر تولیدی 07:35 - پنجشنبه 06 شهریور 1399

فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان است و با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام‌های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی‌سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام علی محرابی در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: آشنایی قضات و بازپرسان با پرونده‌های قضایی که احتمالاً در ارتباط با فولاد مبارکه در محاکم قضایی شهرستان مطرح می‌شود، ما را بر آن داشت تا با زمینه‌های احتمالی شکایت‌ها و دفاعیات این شرکت آشنایی بیشتری داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه با بیان این که بعضاً مدیریت این شرکت از تخلفات برخی سودجویان در فرایند انتقال مواد اولیه به فولاد مبارکه ابراز نارضایتی می‌کنند، اظهار داشت: درآمدزایی و اشتغال‌زایی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی همچون فولاد مبارکه برای منطقه و کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و عزم ما بر این است که به کمک مدیریت فولاد مبارکه آمده و با همیاری واحد حراست و حفاظت فیزیکی شرکت از تخلفات و سودجویی برخی افراد که در فرایند انتقال مواد اولیه به این شرکت اخلال ایجاد می‌نمایند، پیشگیری کنیم.

وی گفت: فولاد مبارکه در حوزه تعهد به مسؤولیت‌های اجتماعی خود و هر جا که جامعه احساس نیاز کرده است در سطح ملی با اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی خود در برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به میدان آمده است.

محرابی حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه در ساخت و تجهیز سوله‌های اشتغال ندامتگاه اسدآباد و برگزاری گلریزان‌های متعدد برای آزادی زندانیان جرائم غیر را نمونه بارزی از اقدامات نوع‌دوستانه فولاد مبارکه دانست و در همین خصوص افزود: حمایت‌های مالی قابل‌توجه فولاد مبارکه برای حمایت از خانواده‌هایی که در اثر بیماری کرونا با خسارت و مشکلات مالی مواجه شده‌اند از این دست اقدامات است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه افزود: مساعدت این شرکت از ارگان‌های امدادرسان به مردم جامعه و حمایت‌هایی که فولاد مبارکه از بیمارستان‌ها برای خرید تجهیزات ضدعفونی مورد نیاز درمان بیماران کرونایی داشته است و همچنین اکسیژن رایگانی که این شرکت در اختیار بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار داده همه و همه از برکات این شرکت است که قابل‌تقدیر است.

وی در ادامه  به نقش بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه فولاد مبارکه بر کاهش پرونده‌های قضائی اشاره کرد و افزود: این‌گونه مراکز از آن جهت که موجب ایجاد اشتغال، درآمدزایی و کاهش فقر در کشور می‌شوند، موجب کاهش جرم و بزهکاری‌های اجتماعی نیز می‌شوند و از این طریق از تشکیل بسیاری از پرونده‌هایی که ممکن است در اثر فقر مطرح شوند، بار سنگینی را از دوش سیستم قضائی برمی‌دارند.

محرابی در خاتمه اظهار داشت: بنده با تماشای فضای کار و تلاش در خطوط تولید این شرکت و از این که چنین صنعت بزرگی در منطقه شهرستان مبارکه و استان اصفهان قرار گرفته است، احساس غرور و افتخار کردم و به همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه عرض خداقوت  دارم.

حمیدرضا عظیمیان  نیز در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از مجموعه قضایی شهرستان مبارکه و استان اصفهان به جهت جدیت در مقابله با جرائم و نیز تلاش برای کمک به مراکز تولیدی استان و همچنین تلاش این محاکم برای کوتاه کردن دست برخی سودجویان قدردانی کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت و جایگاه فولاد مبارکه در تأمین نیاز بسیاری از صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع لوله و پروفیل و قطعه سازان افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه به خوبی پاسخ سرمایه‌گذاری‌ها و اعتماد نظام را در سال‌های گذشته داده است و اکنون به شرکتی بدل شده است که نقش حیاتی در به گردش در آوردن چرخ صنعت و اقتصاد کشور دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان است، به نقش این شرکت در خودکفایی کشور در بسیاری از محصولات اشاره کرد و افزود: با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام‌های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی‌سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.