سرویس: غیر تولیدی 16:28 - چهارشنبه 05 شهریور 1399

مجیدی:

آرزوی ساخت فیلمی درباره امام حسین(ع) را دارم/ پرداختن به موضوع عاشورا کار سختی است

مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول‌الله(ص) گفت: آرزویم ساخت فیلمی درباره امام حسین(ع) است ولی واقعیتش این است که پرداخت به موضوع عاشورا کار بسیار سختی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مجید مجیدی کارگردان شناخته‌شده کشورمان در حاشیه نشست خبری سوگواره «سوگ در خانه» درباره احتمال ساخت فیلمی با موضوع واقعه عاشورا گفت: این جزو آرزوهای من است. نه تنها درباره ساحت مقدس امام حسین(ع) بلکه همیشه آرزو و دغدغه داشتم که فیلمی درباره آقا امام رضا(ع) بسازم. البته قبلا فیلم مستندی در این زمینه ساختم ولی همیشه دلم می‌خواست بتوانم فیلمی درباره آقا علی‌ابن موسی الرضا بسازم.

مجیدی ادامه داد: واقعیتش این است پرداخت به مساله عاشورا کار بسیار سختی است. احتیاط‌های بسیار زیادی دراین‌باره وجود دارد.

مجیدی با اشاره به فیلم “رستاخیز” بیان کرد: نمونه یکی از آثار در این زمینه “رستاخیز” آقای درویش است. دوستان برای ساخت این فیلم زحمات بسیاری کشیدند. شخصا از نزدیک شاهد بودم دوستان چه زحمتی را متقبل شدند. البته قطعا اجر آن‌ها محفوظ خواهد بود و برکاتش در زندگی سازندگان آن نمود خواهد داشت اما به هرحال به دلیل اهمیت موضوع و حساسیت‌هایی که هست ورود به این حوزه برای فیلمسازان سخت می‌شود.

کارگردان “بچه‌های آسمان” افزود: به خاطر نظراتی که وجود داشت گفتند چیزهایی از فیلم آقای درویش حذف شود. اما فیلم چیزی مثل کتاب یا نقاشی نیست که بشود چیزی از آن حذف کرد. همیشه آرزوی ساخت فیلم درباره امام حسین(ع) را داشته‌ام اما باید بسترهایش نیز مهیا شود.
انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.