سرویس: غیر تولیدی 10:10 - چهارشنبه 05 شهریور 1399

خاموشی در اصفهان به کمتر از 150 دقیقه در سال رسیده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: در بعضی از شرکت‌های توزیع برق به کشورهای مدعی توسعه نزدیک شده‌ایم و در شهر اصفهان از ۸۵۰ دقیقه خاموشی در طول سال به ازای هر مشترک امروز به زیر ۱۵۰ دقیقه به ازای هر مشترک رسیده‌ایم.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس رضایی در مراسم افتتاح طرح‌های شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اظهار کرد: از روزی که ادیسون و تسلا برق را پایه‌ گذاشتند نقش مهمی را در اقتصاد جهانی ایفا کردند و این موضوع اهمیت‌گذارترین مسأله بر رفاه بشریت بوده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: انرژی برق از انرژی‌های پاکی است که باید در دوره‌های قبل اقدامات مهمی را شاهد می‌بودیم و در دوره فعلی این اقدامات به طور ویژه در استان اصفهان انجام شده و نقشی مستقیم در افزایش تولید ناخالص داخلی داشته است.

وی تصریح کرد: صنعت برق یکی از صنایع زیرساختی است که از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی به شمار می‌رود، در توسعه زیرساخت‌ها، انرژی برق اهمیت زیادی دارد و دربخش‌های مختلف خانگی، صنعت، تجاری و پزشکی به عنوان سوختی تمیز و انرژی بی‌خطر با استاندارد بالا مطرح است.

رضایی با اشاره به این که دسترسی همگانی به برق بسیار مهم است، گفت: در استان اصفهان کلیه روستاهای با جمعیت بالای ده خانوار به برق دسترسی دارند که این مرهون تلاش‌های مدیران حوزه برق است.

استاندار اصفهان در پایان به اردکانیان یادآور شد: امیدوارم نگرش مثبت شما درباره موضوع آب برای استان تشنه اصفهان کارساز باشد.

حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اظهار کرد: تأمین برق متقاضیان در حداقل زمان ممکن به ویژه در بخش صنعتی، توسعه شبکه و ایجاد قدرت مانور در شبکه به منظور پایداری در تأمین برق و بالا بردن شاخص‌های کیفیت تأمین برق و افزایش تعادل شبکه

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تأکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک تحقق صد درصدی در حوزه تأمین برق را داشته باشیم و بیش از ۹۵ درصد خدمات به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در بعضی از شرکت‌های توزیع برق به کشورهای مدعی توسعه نزدیک شده‌ایم و در شهر اصفهان از ۸۵۰ دقیقه خاموشی در طول سال به ازای هر مشترک امروز به زیر ۱۵۰ دقیقه به ازای هر مشترک رسیده‌ایم.

 در ادامه طرح هفتگی الف، ب، ایران، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، امروز هشت طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با هزینه ۱۱۸ میلیارد تومان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

بازسازی و تقویت شبکه فیدرگیری برای احداث روشنایی معابر، کنتور‌های هوشمند، نصب لوازم اندازه‌گیری عادی و دیماندی و توسعه ساختمان‌های عملیاتی با هدف ارتقا سطح خدمات به مشتریان از جمله طرح‌های به بهره برداری رسیده در این مراسم هستند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.