سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 11:39 - شنبه 10 خرداد 1393

امام جمعه ورزنه گفت:

مردم شرق اصفهان مشکل معیشت دارند/ کار را از حرف به سوی عمل ببرید

امام جمعه ورزنه در شهر اژیه گفت: مردم به مسئولین به واسطه تصمیماتی که برای اشتغال در کمیته ها و کارگروها گرفته شده است اعتماد دارند و باید کار از حرف و صحبت به طرف اجرا سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه در جمع بسیجیان شهر اژیه اظهارداشت: ولایت فقیه اصلی ترین محور وحدت جامعه اسلامی است که همه مردم زیربیرق ولایت که نشات گرفته از ولایت ائمه معصومین علیه السلام است در امنیت و آرامش به مسائل اجتماعی و دینی خود می پردازند.

امام جمعه ورزنه با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: حماسه ای که در روز سوم خرداد شکل گرفت شاخصه آن عشق و ارادت به ولایت فقیه و گوش دادن به فرمان حضرت امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب بود که مردم با تمام توان پیرو آن به صحنه آمده و در برابردشمن تمام قد ایستادند و با ایمان راسخی که به کار خود داشتند پیروز شدند.

حجت الاسلام صادق زاده به 25سال زعامت و رهبری مقام معظم رهبری اشاره نمود و بیان داشت: بعد از رحلت امام دشمنان نظام به خیال خام خود که دیگر نظام سقوط کرده و برای این مرز و بوم دندان تیزکردند اما با انتخاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای تمام این نقشه نقش بر آب گردید و درایت و شجاعت حضرت آقا امروز کشور و نظام را به اوج قله ها رسانده و همه باید بدانند که پشتیبانی از ولایت فقیه بوده که کشور را در برابر ابرقدرت ها سربلند و خواب را از چشم دشمنان نظام ربوده است و مردم اگرمشکلاتی هم دارند تا پای جان با نظامشان و پای ولایت شان ایستاده اند و این ایستادگی رمز پیروزی است.

وی با اشاره به موفقیت نظالم گفت: سه اصل پیروی از ولایت و مقاومت و پیگیری حق طلبانه مردم عامل موفقیت نظام اسلامی می باشد.

صادق زاده در ادامه به مشکلات منطقه شرق اصفهان به ویژه حوزه زاینده رود اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به مسئولین به واسطه تصمیماتی که برای اشتغال در کمیته ها و کارگروها گرفته شده است اعتماد دارند اما تاکی باید در جلسات این تصمیمات و پیگیری به سرانجام برسد، امروز مردم منطقه مشکل معیشت دارند به سختی زندگی خود را می گذرانند باید کاری انجام دهند و باید کار از حرف و صحبت به طرف اجرا سوق داده شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.