سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:21 - شنبه 10 خرداد 1393

شهردار شهر هرند در گفتگو با اصفهان شرق:

بنای یادمان شهدا را طی یک ماه تحویل خواهیم داد

شهردار شهر هرند گفت: با برطرف شدن مشکلات پیش روی ساخت یادمان شهدای گمنام سعی بر این است که ساخت نهایی این یادمان حداکثر طی یک ماه تحویل داده شود.

به گزارش اصفهان شرق: امسال به سومین سالگرد خاک سپاری شهدای گمنام در شهر هرند نزدیک می شویم و این در حالی است که هنوز قبور مطهر شهدا بی یادمان در بوستان شهدای شهر هرند مانده است.

طرح کلنگ زنی بپیادمان با حضور مهندس کریمزاده صورت گرفت و آن روز قول ساخت یادمان از سوم خرداد داده شد.

با اینکه چند روزی از سالروز آزادی خرمشهر می گذرد ولیکن هنوز مراحل ساخت اغاز نشده است.

به همین منظور و پیگیری این موضوع گفتگویی با شهردار شهر هرند داشتیم.
مهندس حمید شهبازی شهردار شهر هرند با اشاره به برخی اختلاف نظرها در این مورد اظهار داشت: تامين اعتبارات انجام شد ولي يكسري اختلاف نظرهايي وجود داشته كه ما سعي داريم اين اختلاف نظرها را مديريت بكنيم تا در حين كار مشكل كمتري داشته باشيم.

وی تایید طرح یادمان را از مراحل ابتدایی طرح خواند و گفت: طرح یادمان را شهرداري سفارش داد و طراحي انجام و به بنياد حفظ آثار وارزشهاي دفاع مقدس استان ارسال شد. خدا را شکر طرح ارسالی در حداقل زمان مورد تایید و به ما تحويل داده شد.
شهبازی حداكثر زمان براي انجام پروژه را یک ماه خواند و افزود: چون بخش عمده اي از طرح یادمان بصورت پيش ساخته است می توان گفت حداکثر زمان مورد نیاز برای تحویل کامل طرح توسط پیمانکار یکماه می باشد.

وی سبک سنتی- مدرن را در نوع یادمان مناسب خواند و خاطرنشان کرد: ما سازه اي را تعريف كرديم كه از لحاظ مالي در توانمان باشد و در عين حال فضاي زيادي هم نداشته باشد. طرح بصورت يك 8 ضلعي سبك سنتي-مدرن و با زير بنايي حدود 60 متر مربع احداث می شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.