سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:43 - سه شنبه 04 شهریور 1399

جای خالی مهمانان همه ساله در مراسمات حسینیه ایران

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر گفت: مسیرهای ورودی شهرستان خمینی‌شهر از روز ششم محرم تا یازدهم محرم بر روی خودروهای غیربومی مسدود می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا بصیری اظهار داشت: شهرستان خمینی‌شهر با توجه به عزاداری‌های با شور و شعور حسینی خود طی سال‌های متمادی به حسینیه ایران ملقب شده است.

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر افزود: این عنوان عظیم و عزاداری‌های متنوع و مخلصانه مردم این شهرستان، حضور گسترده میهمانانی از شهرها و حتی استان‌های مختلف را در‌ پی داشته است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: وضعیت خمینی‌شهر از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز است و شهرستان نیز از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است که مراقبت‌های بیشتری را می‌طلبد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید آیت‌الله اشرفی ادامه داد: بر اساس دلایل ذکر شده از میزبانی عزادارانی که در سال‌های گذشته برای مراسمات ماه محرم در خمینی‌شهر حضور پیدا می‌کردند معذوریم و از این‌ جهت از عاشقان اباعبدالله (ع) که از اطراف‌ و اکناف به شهر ما می‌آمدند عذرخواهی می‌کنیم.

بصیری ادامه داد: باید به اطلاع برسانیم که مسیرهای ورودی شهرستان خمینی‌شهر از روز ششم محرم تا یازدهم محرم بر روی خودروهای غیربومی مسدود می‌شود.

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به این‌که هیچ محدودیتی برای عبور و مرور اهالی خمینی‌شهر وجود ندارند، گفت: با تجربه‌ای که از اقدامات کنترلی در فروردین‌ ماه داریم در مورد عبور و مرورها عمل خواهد شد، افراد غیربومی که محل کار آن‌ها خمینی‌شهر است و با خودرو پلاک غیربومی می‌خواهند وارد شهر شوند از صنف خود برگه تردد دریافت کرده و مشکلی در رفت و آمد نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای فرعی ورود به شهر خمینی‌شهر مسدود می‌شود و در مسیرهای اصلی ورود به شهر نیز ایستگاه‌های ایست و کنترل برپا می‌شود.

بصیری با اظهار نگرانی‌نسبت به‌ سلامت مردم خاطرنشان کرد: همه محدودیت‌های ایجادشده در راستای حفظ بیش‌ از پیش سلامت مردم است تفاوتی ندارد چه مردم شهرستان و چه مردمی که از مناطق دیگر هستند و خمینی‌شهر را برای محل عزاداری خود انتخاب می‌کنند.

فرماندار خمینی‌شهر در پایان و با اشاره به آگاهی و همراهی مردم عزیز خمینی‌شهر در مقابله با ویروس کرونا گفت: با حضور در عزاداری تعدادی از هیأت‌های شهرستان، شاهد این بودم که برگزاری مراسم‌های حضرت اباعبدالله (ع) با رعایت نکات و موارد بهداشتی همراه است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.