سرویس: فرهنگ و هنر 20:13 - شنبه 01 شهریور 1399

علاقه مندان به هنر بخوانند؛

مهرداد مرادپور و آهنگ دلنشین « نگاه »

آهنگ نگاه به راستی یکی از بهترین آهنگ های مهرداد مرادپور است. این آهنگ در اولین آلبوم مهرداد مرادپور یعنی آلبوم ” به تو نگم به کی بگم ” جای دارد و با آهنگسازی و تنظیم فوق العاده ای که توسط خود مهرداد مرادپور انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آهنگ نگاه به راستی یکی از بهترین آهنگ های مهرداد مرادپور است. این آهنگ در اولین آلبوم مهرداد مرادپور یعنی آلبوم « به تو نگم به کی بگم » جای دارد و با آهنگسازی و تنظیم فوق العاده ای که توسط خود مهرداد مرادپور انجام شده است هنوز هم در بین مردم رد و بدل می شود. این آهنگ جزو آهنگ هایی است که هیچ وقت کهنه نمی شوند. متن ترانه ی این آهنگ از بین اشعار زیبای زنده یاد استاد مهدی سهیلی انتخاب شده است.

مهرداد مرادپور در این زمینه اظهار می دارد: «وقتی که کتاب شعر «اشک مهتاب» استاد مهدی سهیلی را در دست گرفتم و به شعر زیبای «نگاه عذرخواه» رسیدم سیل احساس در دلم جاری شد و در همان لحظه ملودی این آهنگ در ذهنم نقش بست. بین اشعار استاد سهیلی شعر «کام نگاه» را نیز خیلی دوست داشتم؛ پس تصمیم گرفتم که این دو شعر را با هم تلفیق کنم و با ملودی که در ذهنم بود آهنگ جدیدی بسازم که در نهایت آهنگ نگاه تولید و پخش شد. من این آهنگ را تقدیم به روح بزرگوار زنده یاد استاد مهدی سهیلی میکنم.»

ترانه نگاه یکی از پر طرفدارترین ترانه های مهرداد مرادپور می باشد. این ترانه حتی به خارج از مرزهای ایران نیز نفوذ کرد و مردم تاجیکستان و کُرد زبانان کردستان، عراق و … واکنش های بسیار مثبتی نسبت به این ترانه بروز دادند تا جاییکه متن این ترانه به زبان کردی ترجمه شد و به صورت زیرنویس در ویدئو کلیپ های مختلفی که توسط خود مردم ساخته شده بود آورده شد. بسیاری از این ویدئو کلیپ ها در آپارات، یوتیوب و اینستاگرام موجود هستند. مهرداد مرادپور همواره از این همه علاقه ای که اقوام داخل و خارج ایران به او نشان می دهند به خود می بالد.

 

#مهردادمرادپور

#نگاه

#MehrdadMoradpour

#Negah

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.