اصفهان شرق

دستگیری عاملان کلاهبرداری یک میلیاردی در کاشان

کدخبر: 201606
1399/05/30 در ساعت 09:05

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت:  در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: طی تحقیقات گسترده پلیسی و کارهای تخصصی انجام شده مشخص شد فردی در پوشش دست فروشی سیار از اعتماد مشتریان سوء استفاده و اقدام به کپی کارت های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده است.

وی خاطرنشان کرد:  طی هماهنگی های انجام شده با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی متهم بنام محمد به همراه همدستش امیرحسین دستگیر و به یگان انتظامی انتقال که در تحقیقات بعمل آمده به کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بساطی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی بیان داشت : شهروندان مراقب باشند در خرید از افرادی که  دستگاه های کارت خوان سیار دارند ، در دام اسکیمر نیفتند و به هیچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند و در هنگام خرید حتما رمز مربوطه را خودشان وارد کنند همچنین رمز بانکی خود را به صورت نوبه ای عوض کرده تا از عملی شدن‌اهداف مجرمانه سایبری جلوگیری شود .

انتهای پیام/