سرویس: غیر تولیدی 12:15 - چهارشنبه 29 مرداد 1399

سؤال عضو شورا از شهردار اصفهان درباره ابهامات خرید اتوبوس‌های جدید

رضا امینی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه اخیر شورا ۴ سوال درباره ابهامات خرید اتوبوس های جدید مطرح کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه اخیر  شورای شهر چهار سؤال درباره ابهامات خرید اتوبوس‌های جدید مطرح کرده است.

امینی از رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست کرده که طبق قانون پاسخ سؤالات چهارگانه‌اش را از شهردار مطالبه کند.

چرایی لغو قرارداد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس به مبلغ هر دستگاه ۴۸۵ میلیون تومان توسط دوره جدید مدیریت شهری و این که چرا اتوبوس‌های خریداری شده فعلی، مدل ۹۶ و ۹۷ هستند و این یعنی این اتوبوس‌های همان قرارداد لغو شده قبلی هستند که با این تأخیرهای غیرموجه، اتوبوس‌ها حدود ۳ تا ۴ برابر قیمت قبلی خریداری شدند، مهمترین موارد مورد سؤال امینی از شهردار اصفهان است.

به گزارش فارس، با انتشار قرارداد خرید ۳۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری دو محور توسط شهرداری از شرکت عقاب افشان در سال ۹۵ برخی پاسخگویی شهرداری درباره دلایل اجرایی نشدن این قرارداد را مطالبه کرده بودند که حالا موضوع به صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان رسیده است.

نوروزی پیش از این در صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرده بود: شهرداری در سال ۹۵ قراردادی برای خرید اتوبوس های اسکانیا داشت اما نتوانسته بود به تعهدات عمل کند و با توجه به اینکه پول به موقع پرداخت نشده بود، شرکت اسکانیا به دنبال فسخ قرارداد بود. پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی به این موضوع پرداخته بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.